موفقیت تنیسور میبدی در اولین روز مسابقات جاکارتا

اولین روز از رقابت های آزاد تنیس روی میز معلولین که به میزبانی جاکارتا در حال برگزاری است، دو نماینده کشورمان به ۲ نشان برنز در بخش انفرادی دست یافتند.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری برنا، در اولین روز از رقابت های آزاد تنیس روی میز معلولین که به میزبانی جاکارتا در حال برگزاری است، دو نماینده کشورمان به ۲ نشان برنز در بخش انفرادی دست یافتند.رقابت های روز اول در بخش انفرادی دنبال و تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت و نمایندگان کشورمان در کلاسهای مختلف با حریفان خود روبرو شدند.

در کلاس یک، مهران وصلتی پس از انجام بازی های مقدماتی توانست به در جمع چهار بازیکن برتر قرار گرفته و به فینال مسابقات انفرادی راه یابد و برای کسب مدال طلا امروز به مصاف حریفی از سنگاپور خواهد رفت.در کلاس دو مجید عربی که اولین حضور برون مرزی خود را تجربه می کند، موفق شد در جمع چهار بازیکن برتر این کلاس قرار بگیرد با کسب مدال برنز مشترک به کار خود پایان داد.

در کلاس چهار، مهدی معصومی توانست در بین گروه خود مقام اول را بدست آورد و پس از حضور در میان چهار نفر برتر چنانچه مقابل بازیکنی از تایلند پیروز شود به فینال راه می یابد.در کلاس نه، دو بازیکن کشورمان در مرحله نیمه هایی با هم روبرو شدند و ناصر دهقان پور با شکست حسین زمانی پور، یکی از فینالیست های این کلاس شد.در کلاس سه مجتبی بختیاری توانست در جمع هشت بازیکن برتر قرار بگیرد اما در نهایت موفق نشد به عنوان یکی از چهار بازیکن برتر این کلاس قرار بگیرد و به کار خود در بخش انفرادی پایان داد.

در کلاس شش نیز محمد قنبری که اولین اعزام برون مرزی خود را تجربه می کند، به مقام سوم مشترک و نشان برنز دست یافت.امروز و دردومین روز مسابقات، نمایندگان کشورمان که به مرحله نهایی رقابت های انفرادی راه یافتنه بودند، به مصاف حریفان می روند و از عصر امروز نیز مسابقات بخش تیمی آغاز می شود.

مهدی آرمند نیا، سرپرست انجمن تنیس روی میز درخصوص این مسابقات گفت: مسابقات آزاد جاکارتا با حضور نمایندگان ۱۳ کشور در حال برگزاری است و با توجه به اینکه مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در همین سالن ها برگزارمی شود، فرصت بسیار خوبی بود تا با شرایط محل برگزاری این رویداد مهم آشنا شویم و از طرفی نمایندگان کشورمان هم تجربه ی بسیار خوبی کسب می کنند.

تیم ایران با ترکیب مهدی معصومی، حسین زمانی پور، سید امیرحسین حسینی پور، علی یزدی راوندی، ناصر دهقان پور، مجید عربی، مهران وصلتی، محمد قنبری، علی اردوان و مجتبی بختیاری، در این مسابقات شرکت کرده است ومهدی آرمند نیا، سرپرست و سرمربی تیم ملی، هدایت نمایندگان کشورمان را در این رقابت ها بر عهده دارد.