از اول تا سوم تیر در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می کنم

مهدی معصومی اظهار داشت: نزدیک به ۷ ماه است که برای مسابقات انتخابی پارآسیایی اندونزی ۲۰۱۸ تمرین می کنم.

به گزارش میبدما؛ مهدی معصومی بازیکن تنیس روی میز میبدی در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان این موضوع که در چندماه گذشته به میانگین روزی ۷ الی ۱۰ ساعت تمرین داشته ام، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی در اول تا سوم تیرماه برگزار می شود و اگر به خواست خدا انتخاب شوم، اولین بازیکن تنیس روی میز در استان یزد هستم که به تیم ملی راه می یابم.

وی بیان داشت: از استان یزد، من و دو بازیکن دیگر به نام های مجتبی کریمی از یزد و هاتفی از اردکان در این دوره برای انتخابی تیم ملی شرکت می کنیم که در صورت انتخاب، به مسابقات پاراآسیایی اندونزی که در شهریور امسال برگزار می شود، اعزام می شویم.

این ورزشکار میبدی ادامه داد: پس از این دوره انتخابی نیز از چهارم الی ۸ تیرماه برای دوره آمادگی تیم ایران جهت شرکت در مسابقات open اندونزی ۲۰۱۸ شرکت می کنم که مسابقات آن نیز بعد از همین اردو و از ۸ تیرماه آغاز می شود.

مهدی معصومی با بیان این نکته که شرکت کردن در مسابقات اندونزی در تیرماه می تواند بسیار به آمادگی جهت مسابقات جهانی شهریور ماه کمک کند، افزود: اگه به خواست خدا و با آمادگی خوبی که از لحاظ روحی و جسمی کسب کرده ام، به تیم ملی راه یابم، در مسابقات جهانی اندونزی در امادگی بسیار بهتری به سر خواهم برد.

مقام اول مسابقات تیمی اندونزی ۲۰۱۶ خاطر نشان کرد: حریف هایی از چین و کره اصولا حریف های قدرتمندتری نسبت به دیگر رقبا هستند که طی چند ماه گذشته مرتباً فیلم های مسابقاتشان را آنالیز کرد ام.

مهدی معصومی در انتها با درخواست دعا از مردم برای موفقیت در این دوره از مسابقات، گفت: با حمایت ویژه آیت الله اعرافی در این دوره و کمک فرمانداری، شهرداری و چند نهاد و شرکت صنعتی هزینه رفتنم به مسابقات مهیا شده که امیدوارم جواب این اعتماد را به خوبی بدهم.