دوره امام‌شناسی به مدیریت موسسه حضرت معصومه(س) در میبد برگزار می شود/ عکس

خانم امینیان اظهار داشت: طرح بزرگ ضیافت معرفت از آغاز ماه مبارک رمضان با مدیریت موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه سلام الله علیها در میبد شروع شده است.

امینیان مسئول واحد امامت در موسسه حضرت معصومه(سلام الله علیها) در گفتگو با خبرنگار میبدما گفت: این دوره از کلاس های امام شناسی، شامل ۶۰ ساعت جلسه درسی، به میزان سه ترم می باشد که تا پایان ماه مبارک رمضان، در سالن جلسات فرمانداری میبد برگزار می شود.
وی با اشاره به این نکته که سه ترم مقدماتی این دوره، با موضوع تاریخ اسلام و مقدمات امام شناسی، قبل از ماه مبارک رمضان برگزار شده، افزود: تعداد شرکت کنندگان این دوره بالغ بر ۱۰۰ نفر بودند که ۵۰ نفر از آنها با شرکت در طرح ضیافت معرفت، فارغ التحصیل نهایی دوره و مفتخر به دریافت گواهی امام پژوهی از موسسه حضرت معصومه سلام الله علیها خواهند شد.
وی با بیان این موضوع که اساتید این دوره ها با بنیاد امامت قم همکاری دارند و در حوزه و دانشگاه صاحب کرسی تدریس هستند، ادامه داد: این دوره شامل ۳۰ جلسه می باشد که ۴ جلسه‌ی جمعه های آن مخصوص موضوع مهدویت و ۲۶ روز بقیه نیز بر محور مباحث معرفت، عصمت و علم امام برگزار خواهدشد.
مسئول شاخه خواهران جبهه فرهنگی میبد، تصریح کرد: این واحد که به تازگی در موسسه شکل گرفته است، در نظر دارد پس پایان دوره امام شناسی، از فارغ التحصیلان همین دوره برای اجرای برنامه‌های خود در زمینه برگزاری کلاسهای آموزشی برای کودکان و بزرگسالان استفاده کند که هدف آن ارتقای سطح دانشِ قرآن‌آموزان موسسه در معارف اهل بیت علیهم السلام می باشد.
امینیان ضمن قدردانی از حمایت ها و پیگیری های همه جانبه، حجت الاسلام صباغی، مسئول موسسه حضرت معصومه، و حجت الاسلام ابوالفضل فاضلی معاون ایشان، گفت: این مجموعه تمام سعی خود را بکار خواهد گرفت تا در کنار قرآن، موضوع عترت را نیز تقویت و ذره ای از دین خود را به ساحت مبارک اهل بیت علیهم السلام ادا نماید.