عوامفریبی خودرو ملی را ازجهانگیری سؤال کنید
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر نعمتزاده وزیر پیشنهادی صنعت و معدن درباره خودروی ملی، اظهار داشت: من فکر میکنم اظهاراتی که آقای نعمتزاده درباره عوامفریبی خودروی ملی مطرح کردند یک اشتباه لفظی باشد. وی افزود: اما اگر این فرض اشتباه باشد لازم است […]
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر نعمتزاده وزیر پیشنهادی صنعت و معدن درباره خودروی ملی، اظهار داشت: من فکر میکنم اظهاراتی که آقای نعمتزاده درباره عوامفریبی خودروی ملی مطرح کردند یک اشتباه لفظی باشد.
وی افزود: اما اگر این فرض اشتباه باشد لازم است که بگویم اولین خودروی ملی ما به نام سمند در زمان وزارت صنایع و معادن سابق که معاون اول کنونی دولت مستقر است رونمایی شده است.
بذرپاش با بیان اینکه نعمتزاده درباره عوامفریبی بودن خودروی ملی باید از معاون اول دولت مستقر سؤال کند، تصریح کرد: راجع به خودروی ملی خانواده سایپا مینیاتور سابق یا تیبای کنونی باید بگویم نه تنها عوام فریبی نبوده بلکه حاصل تلاش مدیران سابق و کارشناسان و کارگران عزیزی بود که افتخار بزرگ خانواده صنعت هستند.
وی افزود: اولین برند اختصاصی خانواده سایپا بعد از ۵ سال بود و لازم است که تاکید کنم خودروی ملی به عنوان مالکیت برند خودروساز محسوب میشود و این مالکیت برند، خودروساز را در دنیا دارای اعتبار میکند نه مونتاژ خودروهای خارجی.
وی با بیان اینکه توافقات میان بنگاههای خودروساز طرفین برندهای اختصاصی خود را ارائه میکنند و این یعنی افتخار نه عوامفریبی، تاکید کرد: امیدوارم آقای نعمتزاده که قصد تصدی وزارتخانهای که ماموریت آن ارتقا توان تولید ملی کشور از جمله خودروی ملی است، توان و خودروی ملی را افتخار ملی بدانند نه عوامفریبی. –
حرفهای این آقا خود عوامفریبی هست. آگر راست می گویند چرا بعد از تحریم ها قیمت خودروها بعد از سروصدای زیاد افزایش دو سه برابری یافت واین افزایش شامل خودروهای ملی سمند و تیبا هم شد. اگر این خودروها ملی هستند چرا افزایش حداقلی به خود ندیدند. بعلاوه غولهای خودروسازی جهان، دیگر افتخارشان تولید خودرو با هر هزینه ای در کشور خود نیست. انشاءالله در دوره جدید مدیریتی شاهد اجحاف خودروسازان در حق مشتریهای نجیب ایرانی نباشیم.