برخی از برنامه‌های جشنواره حرکت و برکت از خطوط قرمز عبور کرد/ مسئولان مردانه به اشتباه خود اقرار کنند

خطیب جمعه میبد با اشاره به انجام برخی افعال حرام در خلال جشنواره “حرکت و برکت” گفت: برگزارکنندگان این مراسم در میبد، مردانه بگویند که اشتباه کرده‌اند.

به گزارش میبدما به نقل از نارین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود کارگر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد با اشاره به حواشی جشنواره “حرکت و برکت” که هفته گذشته در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اسلام با شادی مخالف نیست اما حریم‌هایی را برای مصلحت جامعه و حفظ خانواده قرار داده است که نباید نشاط و شادابی با گناه همراه شود.

وی با اشاره به انجام برخی افعال حرام در خلال جشنواره “حرکت و برکت” خاطرنشان کرد: برخی از برنامه‌های این جشنواره از خطوط قرمز عبور کرد و باعث ناراحتی و آزردگی خانواده‌های متدین شد.

امام جمعه موقت میبد ادامه داد: مسئولان را فرزندان دلسوز اسلام می‌دانم و از آن‌ها می‌خواهم فارغ از تعلقات دنیایی، به رساله مراجع معظم تقلید مراجعه کرده و در صورت پی بردن به اشتباه خود، مردانه در برابر مردم به اشتباه خود اعتراف کرده و جبران مافات کنند.

کارگر در پایان با اشاره به ۱۴ اسفند، سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری گفت: در شهرستان میبد خدمات بسیار خوبی صورت گرفته است و این نهاد، خدمات ارزنده‌ای را تاکنون ارائه داده است.