دولتمردان اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهند/ گزارش تصویری از همایش

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بابیان اینکه در عرصه‌های نظامی و فرهنگی و سیاسی به استقلال رسیده‌ایم، گفت: دولتمردان اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهند

به گزارش میبدما به نقل از فارس، سردار فتح ا… جمیری پیش از ظهر امروز در همایش پیشکسوتان سپاه پاسداران که در میبد برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: محور تمام امور وزندگی و آخرت ما حضرت فاطمه (س) است و باید الگویی تمام مردان وزنان عالم این بانوی بزرگ باشد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر نیز برگرفته از ائمه و فاطمه زهرا (س) است و باید قدردان این نظام و انقلاب باشیم. امام خمینی نیز هرچه داشت از حضرت فاطمه زهرا بوده است.

جمیری با اشاره به اینکه پاسداران و پیشکسوتان سپاه در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حفظ آن نقش بزرگ و برجسته‌ای داشتند، تصریح کرد: پاسداران و سپاهیان همیشه با رشادت‌های خود انقلاب را برای همیشه بیمه کردند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه سخنان بابیان اینکه امروز همسران و خانواده پاسداران و مدافعان حرم بزرگ‌ترین نقش را در دفاع از حریم اهل‌البیت (ع) ایفا می‌کنند، افزود: خانواده‌های پاسداران و رزمندگان بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین نقش در انقلاب اسلامی ایفا کرده است و توانستند دستاوردهای این انقلاب را حفظ کنند.

جمیری بابیان اینکه اکنون انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف دستاوردهای فراوانی داشته است، عنوان کرد: امروز ما با شعار نه شرقی و نه غربی در استقلال سیاسی حرف اول را می‌زنیم و هیچ کشوری نمی‌تواند ادعا کند که مثل ایران دارای استقلال سیاسی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اذعان کرد: امروز ما هیچ وابستگی نظامی به هیچ کشوری نداریم و درزمینهٔ قدرت نظامی کاملاً خودکفا هستیم و در بهترین شرایط هستیم و اکنون به یک قدرت بزرگ جهانی و منطقه‌ای تبدیل‌شده‌ایم که درزمینهٔ نظامی اکنون حرف برای گفتن داریم.

این مقام مسئول، استقلال فرهنگی را از دیگر دستاوردهای این نظام و انقلاب دانست و تأکید کرد: اگر دولت‌های ما به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه داشتند و اقتصاد مقاومتی را اجرا می‌کردند امروز دارای یک اقتصاد مستقل بودیم و در اقتصاد نیز به استقلال می‌رسیدیم.

جمیری در پایان با توجه به اینکه در اقتصاد کارهای خوب و مهمی شده و برخی وابستگی‌های ما قطع‌شده است، افزود: دولتمردان باید اجرای اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دهند و مسئولان دولتی نیز باید به این امر مهم توجه کنند گرچه ما امروز در شرایط کشوری و بهداشت و غیره در یک شرایط مطلوبی هستیم اما برای رسیدن به اقتصاد صددرصدی هنوز فاصله‌داریم.