جریان فتنه ۸۸ جریانی ریشه دار بر علیه انقلاب اسلامی است/ همراه با گزارش تصویری

دکتر علی باقری کنی با اشاره به پیروزی مردم بر فتنه استبدادی و استکباری سال ۸۸ گفت: نهم دی تکمیل کننده ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان است و اگر اهمیتش بیشتر از آنها نباشد، کمتر نیست.

به گزارش میبدما، وی در همایش “تجلی بصیرت انقلابی” که در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد، افزود: اصلا تقابل انتخاباتی ۸۸، تقابل جریان های سیاسی داخل نظام نبود و در اصل بحث تقابل بین ضد انقلاب و دشمنان اسلام در مقابل انقلاب بود که بهانه آنها موضوع انتخابات بود.

عضو سابق تیم مذاکره هسته ای با بیان این موضوع که برخی می خواهند اتفاقات سال ۸۸ را به تقابل انتخاباتی دو گروه خلاصه کنند، بیان داشت: جریان ۸۸ جریان ریشه دار علیه انقلاب بود و راز خطابه امام خامنه ای به حضرت امام زمان(عج) برای جان دادن در راه انقلاب و اسلام نیز به خاطر همین بود.

وی اشتباه برخی در خلاصه کردن موضوع فتنه ۸۸ به مسئله جزئی تقابل دو کاندیدا را خطایی از روی سادگی عنوان کرد و تاکید کرد: نهم دی لبیک مردم به رهبری برای پشتیبانی کامل از انقلاب بود و اینکه امام خمینی مردم زمان ما را بهتر از مردم زمان حضرت رسول(ص) می دانست، به خاطر عمق این فهم و درک بود.

دکتر باقری کنی ادامه داد: امت خمینی علی رغم پیش نیامدن عده زیادی از خواص در دفاع از انقلاب، به میان میدان آمدند و ثابت کردند فرمایش امام خمینی در مورد این مردم، فرمایشی حقیقی بوده است.

وی تصریح کرد: گرفتن مراسم بزرگداشت برای این روز بزرگ نیز، در حد گرفتن یک سالگرد ساده نیست، بلکه باز یاداوری ان شرایط است که خود را بیشتر آماده کنیم تا در مسیر پیشبرد انقلاب اسلامی هوشیار باشیم.

دکتر علی باقری کنی در ادامه به سوالات برخی از حاضرین در همایش پاسخ گفت و تحلیل هایی نیز به موضوع برجام و نتایج خسارت بار آن داشت.

لازم به ذکر است دکتر باقری کنی در جلسه ای که عصر دیروز در بیت ایت الله اعرافی برگزار شد، به سوالات برخی از نیروهای فرهنگی انقلابی شهرستان میبد نیز پاسخ گفت.

 

تصاویری از دیدار و پرسش و پاسخ نیروهای فرهنگی انقلابی شهرستان میبد در بیت ایت الله اعرافی با دکتر علی باقری کنی