۶ طرح جدید برای بلوار آیت الله خامنه ای واقع در شاه‌جهان‌آباد مورد بررسی قرار گرفته است/ مردم در محور آزادسازی ها به شهرداری کمک کنند

شش طرح جدید در مورد خیابان اصلی شاه‌جهان‌آباد میبد با مشاور جدید شهرداری بررسی شد.

به گزارش میبدما؛ دبیر شورای ترافیک شهرستان میبد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: روز گذشته(دوشنبه ۲۰ آذرماه) ۶ طرح جدید پیشنهادی دکتر دانشگر برای بلوار آیت الله خامنه ای در شاه‌جهان‌آباد میبد مورد بررسی قرار گرفت.

محسن فلاح با بیان این موضوع که یکی از طرح های مورد نظر در شهرداری مورد تایید قرار گرفته، افزود: از این میان، طرح میدان به مرکزیت آب‌انبار مورد تایید قرار گرفته و برای تایید در جلسه شورای ترافیک با حضور مسئولین مرتبط، ارائه و در ادامه با تایید در کمیته فنی استان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ویژه برای حفظ جان مردم، تصریح کرد: در این طرح، به سه موضوع ایمنی، اعمال طرح با کمترین هزینه و رعایت خواسته مردم توجه شده است.

دبیر شورای ترافیک میبد بر توجه ویژه شهرداری و شورای ترافیک به این خیابان و چند نقطه حادثه خیر دیگر اشاره کرد و ادامه داد: نمی توانیم زمان معینی را برای اتمام این طرح مشخص کنیم، ولی اگر آزادسازی‌ها در آنجا زودتر انجام گیرد، در محور ساخت و ساز مشکل چندانی نداریم.

محسن فلاح گفت: همان طور که مردم عزیز این محله تاکنون پیگیر این طرح بوده اند، از این به بعد نیز برای آزادسازی ها به کمک شهرداری بیایند و با رفع موانع آن، به تسریع اجرای طرح کمک کنند.