معرفی رییس جدید اداره ثبت و اسناد میبد

“محمد دهقان” در مراسمی به عنوان رییس جدید اداره ثبت و اسناد میبد معرفی شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، جلسه تودیع “محمد کریم بیکی” رییس اداره ثبت و اسناد و معارفه “محمد دهقان” به عنوان رییس جدبد این اداره در محل فرمانداری میبد برگزار شد . “محمدرضا رجائی” فرماندار میبد با […]

“محمد دهقان” در مراسمی به عنوان رییس جدید اداره ثبت و اسناد میبد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، جلسه تودیع “محمد کریم بیکی” رییس اداره ثبت و اسناد و معارفه “محمد دهقان” به عنوان رییس جدبد این اداره در محل فرمانداری میبد برگزار شد .

“محمدرضا رجائی” فرماندار میبد با اشاره به حجم فعالیت اداره ثبت و اسناد، خواستار نوسازی بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن شد.

وی بیان کرد: برای این اداره می‌بایست ساختمان مناسب‌تری در نظر گرفته شود.

در این جلسه همچنین فرماندار میبد از زحمات کریم بیکی تقدیر و برای دهقان در پست جدید آرزوی موفقیت کرد.

“علی کریمی” مدیر کل محترم ثبت و اسناد استان یزد نیز در این نشست با اشاره به حجم فعالیت اداره ثبت اسناد شهرستان میبد، گفت: اداره ثبت و اسناد میبد بعد از مرکز استان پرحجم‌ترین اداره در بین ادارات ثبت است و با پیگیری‌های به عمل آْمده  این اداره از درجه شش به درجه پنج ارتقاء یافته است.

وی افزود: با تصویب طرح ارتقاء اداره ثبت میبد در دولت دهم ، در آینده نزدیک این اداره  به درجه سه ارتقاء خواهد یافت و مشکل نیروی انسانی آن هم برطرف خواهد شد.