امروز هر توطئه‌ای که از دشمن نقش بر آب می‌شود به‌این‌علت است که ایران یک قدرت عظیم به نام بسیج دارد

امام‌جمعه موقت میبد با اشاره به شکست داعش و قطع این درخت خبیث در منطقه گفت: پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در برابر داعش ثمره مقاومت بود و نه مذاکره.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری فارس از میبد، امام‌جمعه موقت میبد حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت: حادثه عظیم زلزله کرمانشاه و ارسال کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان نشان داد که نوع‌دوستی و همدلی مردم ایران و شهرستان میبد زبان زد خاص و عام است و همچنین حضور رهبر انقلاب و دیدار چهره به چهره التیامی بر دردهای این مردم آسیب دیده بود.

وی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و پیروزی هسته مقاومت اسلامی درنبرد با داعش و قطع کردن درخت خبیث و فتنه‌گر داعش به دست رزمندگان مقاومت عنوان کرد: بسیج به گفته امام راحل یک شجره طیبه است که به دست ایشان در سال ۵۷ تأسیس و اکنون این بسیج مستضعفین به یک درخت تنومند تبدیل‌شده است.

حجت‌الاسلام حسنی در ادامه تأکید کرد: مسئولان باید توجه کنند که نیاز اول امروز و فردای جامعه این است که فرهنگ بسیج و بسیجی باید در جامعه و خصوصاً نسل جوان تبیین شود اکنون بسیج و بسیجی یک فرهنگ است و آثار این شجره طیبه باید بیان شود.

امام‌جمعه موقت میبد همچنین با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن علیه ایران و منطقه و شکست دائم آن‌ها گفت: امروز هر توطئه‌ای که از دشمن نقش بر آب می‌شود به‌این‌علت است که ایران یک قدرت عظیم به نام بسیج دارد.

وی تصریح کرد: مردم و مسئولان نظام بدانند اگر می‌خواهند مشکلات حل و گره‌گشایی شود و وضع اقتصادی بهتر شود تنها راه آن این است که تفکر بسیجی در تمام ارگان‌ها و نهادها و همچنین کارها طنین‌انداز شود و باروحیه انقلابی و جهادی کار انجام شود.

خطیب جمعه میبد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات داعش در کشورهای سوریه و عراق که با دلارهای سعودی صورت گرفته است گفت: داعش توطئه‌ای بود علیه مقاومت اسلامی و علیه کشور ایران اسلامی که البته فرزندان رشید امت اسلامی و مدافعان حرم که از تمام ملیت‌ها بودند وارد شدند و در طول ۶ سال این درخت خبیث را قطع کردند.

علیرضا حسنی خاطرنشان کرد: تا زمانی که تفکر وهابیت و سلفی وجود دارد نباید از کید دشمن غافل بود و تأکید می‌کنیم دشمنان اسلام و مستکبرین جهانی و رژیم صهیونیستی بدانند اگر بخواهند در کشور امام زمان (عج) که ولی‌فقیه در رأس آن است و بسیجی وجود دارد و در جهان اسلام این تفکر بسیجی در حال گسترش است پا بگذارند و توطئه‌ای علیه این نظام انجام دهند این فتنه‌ها نقش بر آب می‌شود.

وی در پایان بیانات خود این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت را ثمره مقاومت و سازش‌ناپذیری دانست و افزود: بدانند کسانی که پیشنهاد مذاکره با داعش را دادند اکنون این مقاومت بود که جواب داد نه مذاکره و این روحیه مقاومت و مجاهدانِ و غیرت دینی جوانان باعث شد این درخت خبیث قطع شود.