همکاری جبهه فرهنگی شهرستان میبد با سازمان هلال احمر جهت کمک به مردم زلزله زده غرب کشور

جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان میبد برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور، با جمعیت هلال احمر شهرستان میبد همکاری می کند.

به گزارش میبدما؛ جبهه فرهنگی میبد با مدیریت کردن یکی از چادرهای امدادی هلال احمر از پنج چادر این سازمان در سطح شهرستان، نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام می کند.

بنا به این گزارش، یکی از مشکلاتی که در بحران ها و مخصوصا در بحران زلزله غرب کشور رخ داد، ورود بی ضابطه برخی از افراد و تشکل ها در مسیر جمع آوری کمک به مردم مناطق زلزله زده بود که باعث بی برنامگی و به هم ریختگی در این جریان شد.

برخی با این تفکر که سازمان ها و گروه های مسئول نمی توانند توزیع کمک ها را مدیریت کنند، به صورت خودسر نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام کردند که مشکلاتی را برای مدیریت میدانی و مدیریت بحران، و حتی سرنوشت کمک های مردم ایجاد کرده است.

جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان میبد، جهت رعایت نظم در کمک رسانیِ موثر به مردم زلزله زده غرب کشور، اقدام به مدیریت یکی از چادرهای امدادی سازمان هلال احمر کرده است و این روزها در شیفت های صبح و عصر نسبت به جمع آوری کمک های مردم شریف میبد اقدام می کند و تاکنون نیز کمکهای بسیار زیادی از مردم نوعدوست میبد دریافت و به هلال احمر میبد تحویل داده است.

لازم به ذکر است این چادر امدادی که از روز چهارشنبه هفته گذشته در اختیار جبهه فرهنگی قرار گرفته، مقابل امامزاده سیدصدر الدین قنبر قرار دارد، و دستکم تا روز سه شنبه این هفته جهت کمک به زلزله زدگان غرب کشور برپا خواهد بود.