درخواست احداث زورخانه در شهیدیه

امام جمعه میبد با حضور در جمع باستانی کاران زورخانه شهدای شهیدیه با اشاره به نقش ورزش زورخانه ای در بازسازی روح معنوی و تقویت رابطه انسان با خدا به دلیل آمیختگی آن با فرهنگ دینی گفت : ورزش زروخانه ای تنها ورزشی است که با تاسی از ائمه معصومین و بهره گیری از فضائل […]

امام جمعه میبد با حضور در جمع باستانی کاران زورخانه شهدای شهیدیه با اشاره به نقش ورزش زورخانه ای در بازسازی روح معنوی و تقویت رابطه انسان با خدا به دلیل آمیختگی آن با فرهنگ دینی گفت : ورزش زروخانه ای تنها ورزشی است که با تاسی از ائمه معصومین و بهره گیری از فضائل اخلاقی و دینی ، موجب تقویت روح اخلاق و فرهنگ در روزشکار و نحوه ارتباط آن با جامعه و اجتماع می شود.

 

به گزارش میبد آدینه ، آیت الله اعرافی در ادامه با اهداء لوح تقدیر به مدیر و مرشد این زورخانه در توسعه و ترویج ورزش باستانی در بین نسل نوجوان و جوان خواستار توسعه این زورخانه شد.

وی همچنین ضمن قول مساعد در اختصاص زمین نسبت به احداث یک باب زورخانه در شهیدیه از مسئولین اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان میبد خواست این موضوع را پی گیری کنند.

 

 

امام جمعه میبد با اشاره به پیشینه مردم میبد در ورزش زورخانه ای گفت: برای توسعه و ترویج این ورزش و شناسایی استعدادهای بلاقوه در بین نسل جوان باید ورزش زروخانه ای را تا جایی که ممکن است در میبد توسعه داد.

در حال حاضر یکصد نفر باستانی کار در زروخانه شهدای شهیدیه فعالیت دارند .