دیدار نماینده آستان قدس با خانواده شهید طالبی شورکی

نماینده آستان قدس رضوی در دیدار با خانواده شهید طالبی گفت: عزت و اقتدار کشور مرهون خون مطهر شهداست.

به گزارش میبدما به نقل از ایثار یزد؛ مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با خانواده دانشجوی شهید ” محمدقاسم طالبی شورکی” دیدار و از صبر و پایداری آنان تجلیل کرد.
محمدصالح جوکار در این دیدار گفت: شهدا و ایثارگران با مجاهدت خود امنیتی پایدار به کشور هدیه کردند و عزت و اقتدار کشور مرهون خون مطهر آنان است.
یادگار هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: پاسداری از حرمت خون های مطهر شهدا وظیفه مهمی است که بر عهده تک تک ما نهاده شده و ما نباید اجازه ندهیم راه و رسم شهدا و ایثارگران در جامعه به فراموشی سپرده شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این دیدار تصریح کرد: صبرواستقامت خانواده شهدا واقعا مثال زدنی است و ایشان اسوه صبر و مقاومت برای همه ما هستند .
احمد ابراهیمی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از مهم ترین رسالتهایی است که ما باید برای پاسداشت حرمت خون مطهر شهدا و ایثار جانبازان و آزادگان به آن توجه کنیم.
مسئولان همچنین با حضور بر تربت پاک شهید طالبی با ادای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره اش را گرامی داشتند.
شایان ذکر است شهید ” محمدقاسم طالبی شورکی” تنها دانشجوی شهید دانشگاه رضوی در استان است که در سال ۱۳۶۷ در پاتک شلمچه به فیض شهادت نائل امد و پیکر مطهرش پس از هفت سال به میهن بازگشت و در زادگاهش شهیدیه میبد به خاک سپرده شد.