ادای احترام مسئولان میبد به شهد ای گمنام

در آستانه هفته دفاع مقدس مسئولان ادرات میبد به مقام شهدای گمنام ادای احترام کردند.

به گزارش میبدما به نقل از ایثار یزد؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات میبد در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با حضور در امامزاده سید صدرالدین قنبر به مقام والای شهدای گمنام با قرائت فاتحه و اهدای گل ادای احترام کردند.
فرماندار میبد در این مراسم شهدا را مظهر اقتدار و امنیت کشور خواند و تاکید کرد: ارزش کار بزرگ شهدای هیچ وقت نباید به فراموشی سپرده شود و مدیران فرهنگی باید تلاش کنند فرهنگ ایثار, جهاد و شهادت در جوانان این مرز و بوم نهادینه شود.
حسین فلاح افزود: به برکت مجاهدت شهدا, جانبازان و ایثارگران است که هم اینک ما از نعمت امنیت برخوردار شده ایم و در مقابل وظیفه داریم به پاس رشادتهای آنان پاسدار آرمان مقدسشان باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی برای همیشه در قلبهایمان جاودانه شدند .
احمد ابراهیمی تصریح کرد: شهدا حیات جاوید را برگزیدند و چشم خود را بر خوشی ها و دلبستگی دنیای فانی بستند تا نزد پروردگار متعال با عزت و افتخار در جایگاه ابدی خویش ماوی گیرند.