سید محمدرضا سید حسینی: برای رفاه مردم کار زیادی صورت گرفته، اما رضایت مردم را کسب نکرده ایم/ کار مردم را باید سریع راه انداخت

صبح امروز، جلسه شورای اداری میبد با حضور مسئولین شهرستان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ در این جلسه که به مناسب هفته دولت و جهت افتتاح ۵۲ پروژه برگزار می شد، اقای حسین فلاح فرماندار، حجت الاسلام علیرضا آقایی رئیس شورای شهر، آقایان حسینعلی فلاح سخنگوی شورای شهر و دکتر کمال دهقانی نماینده مجلس سخنانی ایراد کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه این جلسه گفت: در طول ۳۸ سال انقلاب رفاه در سطح جامعه به میزان خوبی رشد کرده و کارهای زیادی نیز صورت گرفته، اما نتوانستیم رضایت مردم را کسب کنیم.

سیدمحمدرضا سیدحسینی افزود: اینکه ما دور هم می نشینیم و چانه زنی می کنیم برای کسب اعتبار، مطمئناً برای مردم است، ولی با این همه باز هم رضایت مردم فراهم نشده است و این وظیفه ما مدیرانی است که دور این میزها نشسته ایم.

وی ادامه داد: در برخوردهای اداری، زحمت های کشیده شده از بین می رود، مانند شهرداری ها که همه زحمت ها بر عهده آنها می باشد، ولی رضایت مردم از این ارگان اصلا خوب نیست چون مردم درگیر کاغذبازی ها و درگیر امضا گرفتن و اتاق به اتاق رفتن می شوند.

سیدحسینی افزود: با همه کارهایی که انجام شده، باید اوج رضایت مردم نصیب ما شده باشد، اما برخی از کارهای ما که توسط ارگان ها و زیر مجموعه ها اتفاق می افتد، موجب بر باد رفتن همه زحمت ها می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: رضایت مردم وقتی نصیب می شود که به عنوان مثال، برق و گاز مردم یا صنعتگران را قطع نکنیم، و اگر هم باید قطع شود، با احترام قطع کنیم، باید به همه مردم کمک، و فاصله رفاه و رضایت را به هم نزدیک کنیم.

وی عنوان کرد: از همه شما خواهش می کنم و تقاضا دارم در این هفته دولت عهد کنیم، از موضوع رفاه به سمت رضایت برویم و تلاش کنیم سوای از مسائل پیگیری سخت افزاری کارها، به سمت کارهای نرم افزاری برویم.

سید محمد رضا سید حسینی عنوان کرد: شهامت و شجاعت مدیران در این مورد بسیار نیاز است و اگر نیاز به اختیاراتی دارید می توانیم پیگیری آن را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های مرتبط با مردم حواسشان بیشتر جمع باشد، اظهار داشت: جلسه ها و کمیسیون های پی در پی چه اهمیتی دارند وقتی فردی می خواهد صد متر زمین را شروع به ساخت کند؟ مردم را باید در کارهایشان یاری کرد و پروسه ها را کوتاه و ساده کرد تا رضایتشان بیشتر فراهم شود.

در ادامه نیز چند طرح عمرانی از جمله پارکینگ مسجد حمزه علی فیروزآباد و دفتر خبر شهرستان میبد افتتاح شد و یک شرکت تولیدی مواد غذایی نیز مورد بازدید قرار گرفت.