پنج کاندیدای شورای شهر منتخب برای شهرداری میبد

جلسات فشرده اعضای منتخب شورای شهر میبد جهت تعیین شهردار میبد ادامه دارد. ماحصل این جلسات، غربال شدن گزینه های مطرح شده و باقی ماندن ۵ اسم جهت تصدی شهرداری میبد است.

جلسات فشرده اعضای منتخب شورای شهر میبد جهت تعیین شهردار میبد ادامه دارد.

شنیده های خبرنگار “میبدما” حاکی از آن است که ماحصل این جلسات، غربال شدن گزینه های مطرح شده و باقی ماندن ۵ اسم جهت تصدی شهرداری میبد است.

مهمترین گزینه اعضای شورای شهر، ادامه کار محمد رضا حفیظی، شهردار فعلی میبد است. البته این به آن معنا نیست که وی مخالفی در بین اعضای فعلی شورا ندارد. از سه نفر از اعضای شورای شهر به عنوان مخالفان حفیظی یاد می شود.

یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی آقای هدایی -از کارمندان وزارت کشور و برادر بخشدار فعلی بفروئیه- است که ظاهرا توسط یکی از اعضای جوان شورا پیشنهاد شده است.

زارعی که علی الظاهر در فرمانداری یاسوج مشغول به فعالیت است از دیگر گزینه های مطرح برای تصدی این سمت است که البته اطلاعات زیادی درباره وی در دسترس نیست.

از دیگر کاندیداهای مطرح برای سمت شهرداری میبد آقای علیرضا فلاح -معاون کنونی فرماندار میبد- است که البته نام وی به عنوان کاندیدای فرمانداری میبد هم در برخی محافل مطرح شده است. البته فلاح در چند برنامه رسمی از عملکرد حفیظی تجلیل نموده و خواستار ابقاء او در شهرداری شده است.

مجید زارعی -رییس کنونی شورا و کاندیدای انتخابات اخیر شورای شهر که موفق به کسب رای مورد نیاز جهت ورود به شورا نشد- نیز از گزینه هایی است که برای شهرداری میبد پیشنهاد شده است.

باید صبر کرد و دید که اعضای محترم شورای شهر چهارم میبد در دوازدهم شهریور ماه چه کسی را بر صندلی ریاست ساختمان شهرداری میبد خواهند نشاند.