تصاویر میبدما از بازدید مدیرکل صداوسیمای استان یزد از دفتر نشریه میبدنوین

مدیرکل صدا و سیمای استان یزد در سفری ۵ ساعته به شهرستان میبد به بازدید از دفتر نشریه میبدنوین پرداخت. در این بازدید مجید سعیدی، مدیرمسئول این نشریه گزارشی از عملکرد خود را ارائه نمود

  • عکاس: حسین بهجتی

مدیرکل صدا و سیمای استان یزد در سفری ۵ ساعته به شهرستان میبد به بازدید از دفتر نشریه میبدنوین پرداخت.

به گزارش “میبدما”، در این بازدید مجید سعیدی، مدیرمسئول این نشریه گزارشی از عملکرد خود را ارائه نمود و بر توجه بیشتر صدا و سیمای استان یزد به رسانه های محلی تاکید کرد.

بعدازظهر امروز دکتر احمد پهلوانیان به دعوت بسیج رسانه شهرستان میبد به این شهرستان سفر کرد و به اتفاق فرمانده سپاه ناحیه میبد، معاون فرماندار و مشاور فرهنگی امام جمعه میبد از دفتر رسانه های مختلف شهرستان دیدار کرد.

IMG_3962 IMG_3967 IMG_3973 IMG_3935 IMG_3936 IMG_3939 IMG_3942 IMG_3943 IMG_3948 IMG_3952 IMG_3957 IMG_3961