تصاویر میبدما از بازدید مدیرکل صداوسیمای استان یزد از دفتر نشریه میبدنوین
مدیرکل صدا و سیمای استان یزد در سفری ۵ ساعته به شهرستان میبد به بازدید از دفتر نشریه میبدنوین پرداخت. در این بازدید مجید سعیدی، مدیرمسئول این نشریه گزارشی از عملکرد خود را ارائه نمود
- عکاس: حسین بهجتی
مدیرکل صدا و سیمای استان یزد در سفری ۵ ساعته به شهرستان میبد به بازدید از دفتر نشریه میبدنوین پرداخت.
به گزارش “میبدما”، در این بازدید مجید سعیدی، مدیرمسئول این نشریه گزارشی از عملکرد خود را ارائه نمود و بر توجه بیشتر صدا و سیمای استان یزد به رسانه های محلی تاکید کرد.
بعدازظهر امروز دکتر احمد پهلوانیان به دعوت بسیج رسانه شهرستان میبد به این شهرستان سفر کرد و به اتفاق فرمانده سپاه ناحیه میبد، معاون فرماندار و مشاور فرهنگی امام جمعه میبد از دفتر رسانه های مختلف شهرستان دیدار کرد.

ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰