تصاویری از تجمع بانوان میبدی در پارک فلسطین در اعتراض به گسترش بدحجابی
جمعی از بانوان میبدی امروز پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ با حضور در محل پارک فلسطین نسبت به افزایش روند بدحجابی و بیعفتی در این شهرستان با در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراض خود را نشان دادند.
به گزارش خبرنگار “برج نیــــــوز” جمعی از بانوان میبدی امروز پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ با حضور در محل پارک فلسطین نسبت به افزایش روند بدحجابی و بیعفتی در این شهرستان با در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراض خود را نشان دادند.
بانوان با در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراض خود را نسبت به افزایش بدحجابی در میبد نشان دادند.
در این مراسم فلاح فرماندار، حسنی امام جمعه موقت میبد، فلاح فرمانده سپاه میبد و دیگر مسئولین شهرستان حضور داشتند.

















چه قدر فایده داره همچین تجمعی؟
به نظرتون کاری از پیش میبره؟
نمیگم بی فایده است ها. اما منظورم اینه که به این کارای ظاهری بسنده نکنید.
باید تیمهای قوی از بین همین خانمها تربیت بشوند برای امر به معروف و نهی از منکر در زمینه حجاب
وگرنه فایده کارشون از همون پارک فلسطین هم بیرون نمیره، چه برسه به اینکه بخواد رو شهر اثر بزاره
احسنت باید وارد عمل بشن