تصاویر میبدما از حضور دشمنشکن میبدیها در راهپیمایی روز قدس ۹۴
میبدیها همچون مردم سایر نقاط کشور علیرغم روزهداری و نیز گرمای شدید هوا دوشادوش امام جمعه و مسئولین شهرستان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و شعار محو و نابودی اسرائیل را سر دادند.
- عکاس: حسام کسرایی
میبدیها همچون مردم سایر نقاط کشور علیرغم روزهداری و نیز گرمای شدید هوا دوشادوش امام جمعه و مسئولین شهرستان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و شعار محو و نابودی اسرائیل را سر دادند.






















سلام و ایول به مردم میبد فقط یه سوال برا من پیش اومده چراامسال شعار مرگ بر انگلیس سر داده نشد نکنه تمام راهپیمایی ها فقط مجاز به گفتن سه شعار هستیم که انگلیس جاش رو با آل سعود عوض کرده ؟؟؟؟؟؟؟
لطفا کمی در گرفتن عکس حرفه ای تر باشید .باتشکر
سلام اینطوری که شما تو عکسا نشو ن دادید بانوان اصلا حظور نداشتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟