پایه دار معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان یزد همراه با فلاح رئیس بهزیستی میبد و کارشناسان مسئول دفتر به مناسبت فرارسیدن نوروز، باحضور درمرکز نگهداری کودکان بی سرپرست خانه مهر صفایی و مهر سعیدی، ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با کودکان، از مربیان آنها قدردانی و هدایایی را بهمناسبت نوروز ۹۸ به این کودکان اهداء کردند.