نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
سرهنگ سید مصطفی آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با گرامی داشت آغاز چهل و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت : چهل و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس امسال با شعار “ما فاتحان قله ایم” از امروز در شهرستان میبد آغاز شد.