نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
در مراسمی با حضور سردار غلامی فرماندهی تیپ الغدیر استان یزد و فرمانده ناحیه بسیج میبد و همچنین شهردار و سرپرست فرمانداری میبد از مجاهدتهای بسیجیان گردان امام حسین شهرستان میبد حاضر در مناطق عملیاتی جنوب شرق کشور تقدیر شد.