در پی انتشار اخباری مبنی بر برکناری مسئول سازمان تبلیغات میبد جمعی از طلاب شهرستان میبد با تنظیم بیانیه ای مخافت خود را با این اقدام اعلام کردند. این بیانیه که مورخ ۲۸/۲/۹۴ منتشر شد به امضای تعدادی از روحانیون و طلاب شهرستان رسیده که تصویر این بیانیه در ادامه آمده است.