واحد دندانپزشکی مرکز بهداشت بارجین افتتاح شد + تصاویر

واحد دندانپزشکی پایگاه سلامت بارجین همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

دکتر مهدی حفیظی رئیس شبکه بهداشت و درمان میبد در گفتگو با میبدما، اظهار داشت: به لطف خدا واحد دندانپزشکی پایگاه سلامت بارجین در این ایام مبارک آغاز به کار کرد و روزهای شنبه و چهارشنبه به شهروندان گرامی خدمت رسانی می کند.

وی افزود: خدمات ارائه شده در این واحد درمانی شامل معاینه ترمیم فیشورسیلانت فلورایدتراپی و پالپتومی و با تعرفه دولتی خواهد بود.

حفیظی با تشکر ویژه از ایوب دهقانی خیر این مجموعه درمانی گفت: زمین و ساختمان و تجهیزات این پایگاه سلامت تماماً از جانب این خیر بزرگوار تامین شده است که خدمات مراقبت سلامت در تمامی گروه های سنی، خدمات سلامت مادران و کودکان، واکسیناسیون و نیز امور مشاوره تغذیه و سلامت روان در آن مرکز به مردم منطقه ارائه می گردد.

 

زمین این مرکز بهداشتی ۶۵۰ متر و بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان هزینه‌کرد داشته است

ایوب دهقانی در گفتگو با خبرنگار میبدما اظهار داشت: ساخت این بنا از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و در سال ۱۳۹۱ به اتمام رسیده است که زمین آن بالغ بر ۶۵۰ متر و با زیربنای ۵۰۰ متر می باشد و ۷ سال است که ارائه خدمات می دهد.

وی با اشاره به هزینه‌کرد بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان در این مرکز بهداشت، بیان داشت: مرکز بهداشت قبلی بارجین زیاد مناسب نبود که برای راحتی و رفاه مردم این پایگاه سلامت را تامین هزینه کردم و به تازگی نیز ده میلیون تومان جهت تجهیز دستگاه دندان پزشکی که سال ها قبل خریداری شده بود پرداختم تا این واحد نیز برای مردم قابل استفاده شود.