اولین نماز جمعه میبد در سال جدید، به امامت آیت الله اعرافی اقامه شد.
مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای فیروزآباد برگزار شد.
نشست خبری مسئولین بیمارستان امام صادق(ع) میبد با اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد.
مراسم دورهمی معنوی، شنبه شب ها در مسجد جامع میبد(مسجد جمعه) برگزار می شود.
مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری میبد توسط اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان میبد تشکیل جلسه داد.
آیت الله اعرافی گفت: جلب اعتماد و نفوذ در دل مردم از خطوط اصلی در نظام مدیریتی می باشد.
امامجمعه میبد با اشاره به ضرورت هوشیاری مسئولین در شناخت توطئهها، گفت: آمریکا و اروپاییها در مسئله برجام تعهدات نیمبند خودشان را نقض کردند.
بانوی خیر میبدی به تکمیل بخشی از دستگاه های مورد نیاز بیمارستان امام صادق(ع) کمک کرد.
ستاد اقامه منماز شهرستان میبد برای دومین بار در سال جاری تشکیل جلسه داد.