آموزش و پرورش با نسل جوان متحول می‌شود

امام جمعه میبد گفت: حضور جوانان در مدیریت و کادر آموزش و پرورش سبب تحول می‌شود.

به گزارش میبدما؛آیت الله علیرضا اعرافی امام جمعه میبد در دیدار جمعی از جوانان مبیدی با استقبال از حضور جوانان در مدیریت و کادر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با این نسل جدید می‌تواند پیشران تحولات بزرگی باشد و با دانش افزایی و همبستگی و دوری از حواشی، اقدامات بزرگی را رقم بزند.
وی با تأکید بر اینکه باید حرف اول را از قرائت قرآن تا هوش مصنوعی بزنیم، افزود: این توان و ظرفیت در نسل جدید وجود دارد و این جوانان با منطق و عقلانیت می‌توانند هم در شهرستان و هم در استان و کشور بدرخشند.
آیت الله اعرافی با اشاره به دغدغه جوانان در مسائل شهری تصریح کرد: برخی ضعف‌های پایه‌ای وجود دارد که باید با تامین منابع مالی پایدار، خلاء‌های موجود در شورا و شهرداری برای توسعه و آبادانی شهر را رفع کنیم.
مدیر حوزه های علمیه درباره زیرساخت‌های سلامت میبد،اظهار داشت: در گذشته به همت خیران و حضور مردم گام‌های بزرگی در زیرساخت‌های سلامت شهرستان برداشته شده که دولت همراهی لازم را در این طرح‌ها نداشته است و برای ۵۰ سال آینده شهر، مجتمع سلامت بین المللی ۲۰۰ هکتاری در نظر گرفته شده که امیدواریم دولت هم همراهی لازم را در این طرح داشته باشد.
اعرافی با اشاره به راه اندازی دانشکده توانبخشی، گفت: کل کشور در حوزه بهداشت با ضعف روبرو است، اما اولویت‌هایی ما در بخش کار، سلامت کار در کارخانه‌ها و اصناف است.
امام جمعه میبد از رایزنی برای ثبت ملی کاربافی خبر داد و افزود: باید در حوزه گردشگری به گونه‌ای عمل شود که صنعت گردشگری لطمه نبیند و کار فرهنگی هم به صورت سنجیده و منطقی انجام و مباحث گردشگری با پیوست فرهنگی دنبال شود.