رونمایی از تجهیزات ۳۰ میلیاردی شهرداری میبد+عکس

شهردار میبد: هزینه‌های عمرانی و اجرای طرح‌ها با خرید تجهیزات کاهش می‌یابد

به گزارش میبدما؛به نقل از روابط عمومی شهرداری، مجید بهارستانی در مراسم رونمایی از این تجهیزات گفت: مسئولان شهرستان در راستای اجرای سیاست‌های شورای اسلامی شهر، در کنار اجرای طرح‌های عمرانی متعدد، خرید تجهیزات را در دستور کار خود قرار داد که هزینه‌های عمرانی و اجرای طرح‌ها را به شدت کاهش می‌دهد.

وی افزود: در این راستا تجهیزاتی نظیر چند دستگاه کمپرس ۱۰ چرخ، قیرپاش، میکسل، غلطک، پمپ آب و کاپرا به ارزش ۳۰ میلیارد تومان خریداری شد تا خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

شهردار میبد تأکید کرد که هزینه طرح‌های شهرداری با خرید این تجهیزات بیش از ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

فرماندار میبد هم با اشاره به کاهش هزینه‌های شهرداری با خرید این تجهیزات اظهار داشت: این امر نقش زیادی در کاهش هزینه طرح‌های سپرده شده به پیمانکاران را به دنبال دارد

سید جمال سجادی پور خرید این تجهیزات را سرمایه گذاری عنوان کرد و ادامه داد: این مساله را نباید به معنای هزینه قلمداد کرد بلکه سرمایه‌ای است که به اجرای طرح‌ها سرعت بخشیده و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر باشیم.

جواد فیاضی رییس شورای اسلامی شهر میبد نیز با قدردانی از همراهی فرماندار میبد در پیگیریهای انجام شده گفت: ماشین آلات خریداری شده در حوزه خدمات و عمران در جهت کاهش هزینه‌ها و بهترین بهره‌برداری  به نفع مردم انجام گرفته‌است و قدم خیر در مسیر خدمت به مردم است .