لوپتو را از دست ندهید!

🔹پس از چند ماه مشغله زیاد، فرصتی دست داد تا به اتفاق خانواده و همچنین جمعی از همکاران و خانواده‌هایشان به تماشای پویانمایی سینمایی «لوپتو» بنشینیم. 🔹راستش قبل از آغاز فیلم، فکر می‌کردم که باز هم با یک پویانمایی طولانی و با ضرباهنگ کند و فاقد قصه مواجه خواهم بود و خود را آماده خوابیدن […]

🔹پس از چند ماه مشغله زیاد، فرصتی دست داد تا به اتفاق خانواده و همچنین جمعی از همکاران و خانواده‌هایشان به تماشای پویانمایی سینمایی «لوپتو» بنشینیم.

🔹راستش قبل از آغاز فیلم، فکر می‌کردم که باز هم با یک پویانمایی طولانی و با ضرباهنگ کند و فاقد قصه مواجه خواهم بود و خود را آماده خوابیدن و غرغرهای فرزندانم کرده بودم اما همین که دقایقی از فیلم سپری شد به کلی تصورم تغییر کرد.

🔹لوپتو یک پویانمایی سینمایی بسیار باکیفیت، خوش‌ریتم و از همه مهمتر قصه‌دار است. قصه‌ای جذاب و پرکشش که در کنار طنز کم‌نظیر آن، فرزند شما و حتی خود شما را بشدت سر کِیف می‌آورد؛ آنقدر که در بسیاری از لحظات، از شدت خنده باید اشکهایتان را پاک کنید!

🔹محتوای فیلم هم حاوی پیام‌های مثبت متعدد است که ارزش این اثر را دوچندان می‌کند. مهمترین پیام آن اتفاقا کیمیای این روزهای جامعه یعنی لزوم «امید» داشتن و امیدوار بودن به آینده است. موضوعی که همواره مورد تاکید جدی رهبر معظم انقلاب است.

🔹در مجموع بنظر من لوپتو یکی از ۵ پویانمایی سینمایی برتر پس از انقلاب اسلامی است و به سختی می‌توان نکته‌ای منفی برای آن برشمرد. پیشنهاد می‌کنم تماشای این اثر فاخر را به هیچوجه از دست ندهید و لحظات بسیار مفرح و شاد را برای خودتان و خصوصا فرزندانتان رقم بزنید.