هیچ مطلب حل‌نشده نباید در توافق برجام باقی بماند/ طرف غربی نه حسن نیت دارند و نه مورد اعتمادند

حجت‌الاسلام محمود کارگر امام‌جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ادامه روند توافق‌نامه برجام گفت: متن توافق‌نامه برجام در کشور در حال بررسی است. در توافق برجام برای اینکه طرف مقابل بعداً دبه درنیاورد باید علاوه بر متن لاتین، متن فارسی هم به امضای طرفین رسیده شود.هزینه‌های خروج و عمل نکردن به تعهدات در برجام را باید بالا برد

امام‌جمعه موقت میبد بابیان اینکه ما به تیم مذاکره‌کننده خود اعتماد داریم و آنها هم حسن نیت دارند، افزود: اما طرف مقابل یعنی امریکا و اروپا نه حسن نیت دارند و نه مورد اعتمادند بنابراین باید کار را با جدیت و احتیاط و قاطعیت پیش برد.

به گزارش میبدما به نقل از میبد آدینه، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام‌جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ادامه روند توافق‌نامه برجام گفت: متن توافق‌نامه برجام در کشور در حال بررسی است.
در توافق برجام متن فارسی هم باید به امضاء طرفین برسد

خطیب جمعه میبد تصریح کرد: در توافق برجام برای اینکه طرف مقابل بعداً دبه درنیاورد باید علاوه بر متن لاتین، متن فارسی هم به امضای طرفین رسیده شود.
هزینه‌های خروج و عمل نکردن به تعهدات در برجام را باید بالا برد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان با تأکید بر توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر راستی آزمایی غربی‌ها در برجام گفت: باید مسئولین و تیم مذاکره‌کننده کشورمان، تدابیری را برای بالا بردن هزینه خروج و یا عمل نکردن به تعهدات در برجام را از سوی طرف غربی و اروپایی بالا ببرند و حتی نظارت‌ها بر صنعت هسته‌ای کشور را کمتر کنند چراکه دو درصد انرژی هسته‌ای را داریم درصورتی‌که ۲۵ درصد نظارت‌ها به ایران اسلامی گذاشته‌شده است.
غربی‌ها بیشتر از ما به توافق برجام نیاز دارند

وی بابیان اینکه هیچ مطلب لاینحل نباید دیگر در مساله برجام بماند اظهار داشت: دشمن در وضعیت کنونی به لحاظ تأمین مواد غذایی و انرژی و اقتصادی بیشتر از ما به توافق نیاز دارد بنابراین نباید تیم مذاکره‌کننده ما برای رسیدن به توافق با غرب عجله کند.
دولت معیشت مردم را به برجام گره نزده است

حجت‌الاسلام کارگر گفت: دشمن ظالم کشور ما را در تحریم قرار داده تا آرامش را از مردم بگیرد اما دولت مردمی، معیشت و اقتصاد مردم را به مذاکره گره نزد و امسال به‌مراتب بهتر از سال گذشته و قبل از تحویل دولت، کشور اداره شد.
کارمند بودن در نظام اسلامی توفیق و افتخار است

امام‌جمعه موقت میبد در بخش دیگر از سخنان خود چهارم شهریور و روز کارمند را به همه کارگزاران و کارمندان تبریک گفت و افزود: کارمند بودن در نظام جمهوری اسلامی توفیق و افتخار است و باید جوری عمل کنند که ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ و دستورات قرآن و اهل‌بیت و مقام معظم رهبری و مراجع سرلوحه کار و رضایت مردم جلب شود.
نظام با ایستادن پای ارزش‌ها بیت‌المال را از حلقوم اختلاس گران بیرون می‌آورد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بابیان اینکه نظام پای ارزش‌ها ایستاده است و بیت‌المال را از حلقوم اختلاس گران بیرون می‌آورد گفت: در گذشته بیت‌المال به تاراج می‌رفت و کم‌کاری‌ها باعث فاصله طبقات محروم با مرفهین می‌شد.

وی با گرامی هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری توسط منافقین و شهادت مظلومانه رجایی و باهنر گفت: دولتمردان باید شهدای دولت را برای خدمت به مردم الگو قرار دهند و از جان‌ودل به مردم خدمت کنند.
هر اقدام دولت باید با برنامه درست و رسانه‌ای باشد

امام‌جمعه موقت میبد ضرورت تکیه بر ارزش‌های انقلاب اسلامی، تلاش برای تحقق دولت مردمی، خلوص نیت و تلاش مجاهدانه برای خدمت به مردم را از ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم از زبان مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: هر اقدام دولت باید با برنامه باشد چراکه دشمن با جنگ روانی، بیشتر از اینکه تحرکش امنیتی و اقتصادی باشد، تبلیغاتی و جنگ نرم و رسانه‌ای است تا فکر ملت را در اختیار بگیرد.
دشمن با دوقطبی سازی و حیا زدایی فرهنگ سگ پروری را به جامعه وارد کرده است

حجت‌الاسلام کارگر تصریح کرد: دشمن با دوقطبی و حیا زدایی می‌خواهد فرهنگ مردم را به سمت شادی‌های مسموم سگ گردانی، هزینه‌های هنگفت آرایش سگ و خرج و خوراک و دارو سبک زندگی ما را تغییر دهد اما باید حجت باطنی خودمان را به کار بیندازیم و به‌جای سگ پروری که سبک زندگی غرب است به فرزند پروری روی بیاوریم.

وی گفت: دشمن با القاء وجود خفقان، احساسات عمومی را علیه حاکمیت برمی‌انگیزد و با فضای مجازی دنبال ولنگاری و آزادی اطلاعات است.
اولویت‌های دولت سیزدهم

خطیب جمعه میبد بازسازی انقلابی، عقلانی، فکورانه و عدالت ورزی، کاهش فاصله طبقات محروم و دوری از منش‌های اشرافی گری، فساد ستیزی، احیاء اعتماد و امید مردم، انسجام، اقتدار و اشراف دولت، ایجاد تحول در قوه مجریه و قانون‌گرایی، ارتقا شفافیت و انضباط مالی برطرف کردن زمینه‌های فساد و جلوگیری از تعارض منافع، مساله فرهنگ، رسانه و سیاست خارجه را از اولویت‌های کاری رئیس‌جمهور در دولت برشمرد.

گفتنی است امروز میز ارتباط مردمی به مناسبت هفته دولت در میعادگاه نماز جمعه در مصلی آیت‌الله اعرافی با حضور فرماندار، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر، مسئولین ادارات راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، آب و فاضلاب برگزار شد و مسئولین به سؤالات و مطالبات مردم پاسخ دادند.