شورای آموزش‌وپرورش میبد با حضور آیت الله اعرافی تشکیل جلسه داد+ تصاویر

 امام جمعه میبد گفت: باید پرداختن به موضوع‌ها و رفع موانع مرتبط به آموزش در اولویت همه برنامه‌های شهر و استان و کشور قرار گیرد.

به گزارش میبدما به نقل از ایرنا؛ آیت الله علیرضا اعرافی روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: همه مردم، مسئولان و خیرین باید به آموزش و پرورش در تمام ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری اعم از دانش، معیشت، ساخت و ساز، برنامه، درس و فناوری خدمت کنیم و هم افزایی و تعامل با آموزش و پرورش در اولویت همه برنامه‌ریزی‌ها قرار داشته‌ باشد.

وی از موفقیت آموزش و پرورش میبد، تلاشهای دانش آموزان در کسب رتبه‌های برتر و همچنین کوشش معلمان، مربیان، مدیران و همه کسانی که همراه کاروان نور دانش آموزی بوده و آنها را به قله های پیروزی رساندند، قدردانی کرد و تبریک گفت.

آیت الله اعرافی بر پرداخت باقیمانده اجاره بهای موقوفات تا پایان سال و ثبت اعیانی موقوفات به نام آموزش و پرورش نیز تاکید و آن را برکت کارها عنوان کرد.

 

میبد رتبه اول کنکور استان را به دست آورد

 مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز گفت: آموزش و پرورش میبد در کنکور سال ۹۹ در همه گروه‌های آموزشی با میانگین ۲۷.۵۲ درصد رتبه اول استان یزد را به خود اختصاص داده و این موفقیت نتیجه لطف خدا، تلاشهای  شورای راهبردی آموزش و پرورش، مدیران و دانش آموزان است.

محسن موحدی فرد افزود: تصمیم هایی که در شورای آموزش و پرورش میبد گرفته می شود به صورت شهرستانی، استانی و کشوری اجرا می شود و این شورا نیز رتبه اول ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان یزد را کسب کرده‌است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در سطح استان یزد به ساخت ۴۶۲ مدرسه و در مرکز  استان به ساخت و ساز  ۲۴۰ مدرسه نیاز است، برنامه‌ریزی شورای آموزش و پرورش میبد برای مدرسه سازی را یادآور شد و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و در حال انجام برای اجرای طرح مدرسه‌سازی میبد در سال ۱۴۵۰ کمبود فضای آموزشی نخواهد داشت.