عدم نظارت شهرداری میبد بر پیمانکار اجرای آسفالت/ بیت‌المالی که بر خاک می رود! + عکس

کیفیت اجرای آسفالت معابر به حدی پایین آمده که اعتراض مداوم مردم میبد را در پی داشته است.

به گزارش میبدما؛ مخاطبین میبدما در محلات مختلف میبد با ارسال تصاویری از کیفیت بد آسفالت و اجرای بسیار نامناسب آن و تضییع بیت المال اعتراض داشته اند.

اجرای نامناسب و بی کیفیت آسفالت در حالی توسط پیمانکار شهرداری انجام می گیرد که مسئول اصلی نظارت بر اجرای درست و نظارت بر کیفیت آسفالت استفاده شده بر عهده شهرداری میبد می باشد که متاسفانه در این مورد اصلاً اقدام مناسبی صورت نمی گیرد و اعتراضات مردم به شهرداری نیز متاسفانه پاسخ مناسب داده نشده است!

این در حالی است که شهرداری میبد باید نظارت بسیار دقیقی روی کیفیت آسفالت، کیفیت اجرای آن که روی زیرسازی مناسب و با قیرپاشی یک روز زودتر باید همراه باشد و حتی دقت در آسفالت کاری در دمای هوای مناسب این کار داشته باشد، اما خبرها و تصاویر رسیده نشان از آن دارد که آسفالت با بدترین شیوه ممکن توسط پیمانکار در حال اجراست.

در برخی از مناطق نیز متاسفانه با اینکه هماهنگی شده تا با تاخیر چند روزه آسفالت صورت گیرد تا آزادسازی و عقب نشینی انجام شود، با این حال عجولانه و روی زمین خشک و حتی با وجود زباله و ضایعات کار انجام گرفته است!

طبیعتا هزینه آسفالت مورد نظر، مستقیم یا غیر مستقیم از درآمدهای مردم تامین شده و این نوع عملیات عمرانی بدون کیفیت، ضربه زدن مستقیم به بیت المال است که باید با نظارت درست نهادهای مرتبط و مسئول متوقف شود.