شاگرد میبدی امام خمینی(ره) دارفانی را وداع گفت

حجت الاسلام و المسلمین سید اسدالله امامی میبدی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش میبدما؛ حجت الاسلام و المسلمین سید اسدالله امامی میبدی متولد سوم خرداد ۱۳۱۵ و موسس اولین حوزه علیمه شهرستان میبد شب گذشته ۲۱ مرداد دعوت حق را لبیک گفت.

وی از شاگردان امام روح الله الموسوی خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در نجف بود که بالغ بر ده سال از محضر ایشان کسب فیض کرده بود.

امامی میبدی در حوزه نجف اشرف دروس سطح را نزد آیت الله محمدهادی معرفت، آیت الله شیخ صدرالدین بادکوبه ای، آیت الله شیخ مجتبی لنکرانی، آیت الله حسین راستی کاشانی، آیت الله سید اسدالله مدنی و آیت الله سید عباس خاتم یزدی فرا گرفته و دروس خارج فقه و اصول را از محضر آیت الله میرزا باقر زنجانی، آیت الله العظمی سید ابوالقاسم خویی و آیت الله العظمی امام خمینی (ره) به انجام رسانیده است.

وی پس از انجام تحصیلات، به میبد مراجعت کرد و با پشتیبانی حضرت آیت الله محمد ابراهیم اعرافی و اجازه امام خمینی، حوزه علمیه حجت بن الحسن العسکری(عج) را در میبد تأسیس نمود.

لازم به ذکر است وی از سال ۱۳۵۳ تا سال ۱۳۷۲ مدیریت حوزه علمیه حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) شهرستان میبد را بر عهده داشت.

میبدما با عرض تسلیت این واقعه خدمت خانواده، اقوام، شاگردان وی و اساتید حوزوی، برای آن سفرکرده از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت دارد.