بیمارستان میبد کمترین هزینه را ازبیماران نسبت به شهرستانهای دیگر اخذ می‌کند

به گزارش خبرنگار “میبدما”، این مراسم در سالن همایش‌های مرکز یک اورژانس یخدان برگزار شد و خبرنگاران رسانه ها ی میبد به همراه مسئولین شبکه بهداشت و درمان در این جلسه حضور داشتند.

  • گزارشگر و عکاس: سید روح الله علوی راد

به مناسبت هفته سلامت نشست خبری مدیران حوزه سلامت میبد با اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، این مراسم در سالن همایش‌های مرکز یک اورژانس یخدان برگزار شد و خبرنگاران رسانه ها ی میبد به همراه مسئولین شبکه بهداشت و درمان در این جلسه حضور داشتند.

در بخشی از این نشست، دکتر ناصر آقایی -رییس بیمارستان امام صادق(ع) میبد- به سوالات مختلف خبرنگاران در این حوزه پاسخ گفت.

وی بر هماهنگی و همراهی با مدیران رسانه ها و خبرنگاران تاکید کرد و بهترین روش برای حل مشکلات را رو در رو و پرسش و پاسخ های این گونه‌ای بیان کرد.

دکتر آقایی در پاسخ به خبرنگار میبد ما در مورد نظافت بیمارستان خاطرنشان ساخت: در این مدت اخیر حداکثر تلاش ما و پرسنل در جهت نظافت هرچه بیشتر و شکیل بودن ساختمان و نمای بیمارستان بوده است و برای نواقص و اشکالات فعلی برنامه ریزی های مختلفی صورت گرفته است.

وی گفت: رضایت نسبتا چشم گیر مراجعه کنندگان از نظافت بیمارستان ما را امیدوار تر کرده است.

رئیس بیمارستان میبد در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار “میبدما” درباره هزینه درمان افراد بی بضاعت گفت: بیمارستان ما دارای تعرفه ها و سرانه های دولتی است ولی هزینه های مختلفی که داریم(برق ، اب، و….) همه آزاد می باشد و این یکی از مشکلات ما  می باشد.

وی افزود: این هزینه ها باعث شده است که متخصصین شهرستان میبد به شهرها و استان های دیگر رفته و در میبد فعالیت نکنند و دلیل این کار نیز عدم تطابق هزینه ها و درامد های بیمارستان است.

دکتر آقایی خاطرنشان کرد: بیمارستان ما کم ترین هزینه را از بیماران در سطح شهرستان ها و استان های دیگر اخذ می‌کند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌گردد.

IMG_0257

IMG_0255

IMG_0253

IMG_0254

IMG_0259

IMG_0258