سه‌شنبه های مهدوی در دانشگاه میبد برگزار می شود

کانون قرآن و عترت دانشگاه میبد با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ مهدویت و بصیرت‌بخشی، فعالیت‌های خود را با عنوان سه‌شنبه‌های مهدوی در دانشگاه آغاز کرده است.

به گزارش میبدما به نقل از صدا و سیمای یزد، کانون قرآن و عترت دانشگاه میبد با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ مهدویت و بصیرت‌بخشی، فعالیت‌های خود را با عنوان سه‌شنبه‌های مهدوی در دانشگاه آغاز کرده است.

منصوره اشکستانی، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه میبد هدف از راه‌اندازی سه‌شنبه‌های مهدوی در دانشگاه را اشاعه فرهنگ مهدویت عنوان کرد و گفت: این حرکت به‌صورت خودجوش از خوابگاه شروع شد.

وی افزود: انس با قرآن و معرفی کتاب از برنامه‌های سه‌شنبه‌های مهدوی است و عفاف و حجاب را به بانوان دانشجو هدیه می‌کنیم. هدف‌های اصلی سه‌شنبه‌های مهدوی این است که در زندگی روزمره خود به یاد امام زمان(ع) قدمی برداریم.

هانیه دستاریان، دبیر کانون مهدویت در دانشگاه میبد نیز گفت: این برنامه با ۲۰ نفر شروع شده و امروز به ۷۰۰ نفر رسیده است. دانشجویان با محتوای نقاط اخلاقی امام زمان(عج) و یک محتوا با عنوان «حاضری به خاطر امام زمانت کدام گناه را ترک کنی» و پویش یک انار به نیت امام زمان پذیرایی می‌شوند.