راه‌یابی دو اثر از کارگردان میبدی به فینال جشنوراه فیلم کوتاه بانک پاسارگاد

دو اثر از کارگردان میبدی به اختتامیه سومین جشنواره کشوری فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک پاسارگاد راه یافت.

پیمان بیرانوند در گفتگو با خبرنگار میبدما، گفت: با دو فیلم‌نامه «آخرین رویا» و « پژواک» در جشنواره کشوری بانک پاسارگاد شرکت کردم که جزء چهار اثر برگزیده به فینال این جشنواره راه یافتم.

وی با اشاره به حضور ۲۶۰۰ اثر کشوری در این دوره از جشنواره، افزود: این جشنواره در بخش های «تکریم خانواده»، «حفظ منابع‌‌طبیعی و محیط‌ زیست»، «اهدای عضو و همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی» و همچنین «حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی» برگزار شد که فیلم نامه «آخرین رویا» در بخش تکریم خانواده و فیلم نامه «پزواک» در بخش اقتصاد مقاومتی و تولید ملی برگزیده شدند.

برگزیده دور قبل جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد بیان داشت: فیلم نامه های این دوره از جشنواره با نظارت کارشناسان معتبر کشوری مانند بهرام توکلی، نیما جاویدی، روح ا… حجازی و دیگر اساتید انتخاب شده اند.
پیمان بیرانوند گفت: آثار منتخب با حمایت بانک پاسارگاد و بودجه ای که در اختیار صاحبان آثار قرار می گیرد، ساخته می شوند و امیدوارم تا انتهای سال این دو فیلم نامه را بعد از ساخت به جشنواره های کشوری برسانم.

گفتنی است مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک پاسارگاد در تاریخ ۲۳ آذر سال جاری و با حضور جمعی از هنرمندان، هنردوستان، مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیران بانک‌پاسارگاد، راه‌یافتگان به مرحله‌ی نهایی داوری جشنواره و … برگزار خواهد شد که پیمان بیرانوند کارگردان میبدی و مسئول انجمن سینمای جوان میبد که سابقه حضور و موفقیت در جشنواره های مختلف کشوری را داشته به فینال این دوره جشنواره راه یافته است.