📷 تصاویر/ نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های میبد

به مناسبت هفته جهانی کار آفرینی، جمعی از اساتید دانشگاه های میبد و تعدادی از دانشجویان دانشگاه میبد ابتدا از شرکت کاشی ستاره میبد بازدید کردند و سپس نشست هم اندیشی ویژه اساتید برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی دانشگاه میبد، به مناسبت هفته جهانی کار آفرینی و به همت دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه میبد و با همکاری شرکت شهرک صنعتی جهان آباد، اداره  تعاون، کارو رفاه اجتماعی و میزبانی شرکت کاشی ستاره میبد، جمعی از اساتید دانشگاه های میبد و تعدادی از دانشجویان دانشگاه میبد از بخش های مختلف این واحد تولیدی بازدید کردند و در ادامه اساتید با حضور در سالن اجتماعات کاشی ستاره نشست هم اندیشی در رابطه با ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار کردند و در این رابطه به بحث و گفتگو پرداختند.

در این نشست ابتدا دکتر امین خالقیه مدیرعامل شرکت کاشی ستاره، به مسیرتکامل  این شرکت از بدو تاسیس تاکنون اشاره و سپس به موانع ارتباط صنعت با جامعه دانشگاهی پرداخت.

در ادامه مهندس عاصی ، کارآفرین با تجربه در صنایع خودرو، پالایشگاهی، موشکی، اتمی و تولید شیرهای فشار شکن با بیان تجارب خود، به بحث در مورد اهمیت کارآفرینی و ارتباط بین صنعت و دانشگاه پرداخت. وی با ذکر مثال هایی به موانع بالادستی کارآفرینی و تولید در کشور پرداخت که مورد توجه حضار قرار گرفت.

سپس در پایان مهندس رادی به عنوان اولین کارآفرین در حوزه تولید دستگاه های صنعتی مربوط به صنایع کاشی به  بیان مراحل شکل گیری ایده های مبتکرانه، و نحوه به ثمر رسیدن آنها پرداخته و پیشنهاداتی برای ترویج روحیه کارآفرینی در بین اساتید و دانشجویان ارائه داد.