آگهی مناقصه عمومی انجام امور خدمات شهری

شهرداری میبد در نظر دارد انجام امور خدمات شهری (رفت و روب) را به صورت مناقصه عمومی و به مدت یکسال از پیمانکاران واجد شرایط و تأیید صلاحیت شده تأمین نماید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، این شهرداری در نظر دارد باتوجه به مصوبه شماره۷۹۹مورخ۱۲/۸/۹۸شورای اسلامی محترم شهرمیبد انجام امور خدمات شهری(رفت وروب) را از طریق مناقصه عمومی و به مدت یکسال از پیمانکاران واجد شرایط وتأیید صلاحیت شده توسط اداره کار وامور اجتماعی تأمین نماید. متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذیل در مناقصه شرکت نمایند.

۱–موضوع مناقصه انجام امور خدمات شهری(رفت وروب) در محدوده شهر میبد می باشد.

۲-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه ضمانت نامه بانکی، اسناد خزانه یا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره ۲۰۹۶۰۱۰۵۰۰ بانک تجارت به نام شهرداری میبد به مبلغ چهار میلیارد و سیصد وهشتاد میلیون ریال می باشد.

۳- زمان دریافت اسنادازتاریخ نشرآگهی تاپایان وقت اداری روزیکشنبه مورخ ۹۸/۸/۲۶ و مبلغ خرید اسناد هفتصد هزار ریال به صورت واریز نقدی به حساب شماره ۲۰۲۷۱۲۰۰۰۰ بانک تجارت به نام شهرداری میبد

۴- محل دریافت اسناد: آدرس اینترنتی meybod.ir و محل تحویل پیشنهادات دبیرخانه شهرداری میبد می باشد.

۵- مهلت تحویل پیشنهادات تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۹/۶ می باشد.

۶- تاریخ ومحل بازگشایی پیشنهادها روزپنجشنبه مورخ ۹۸/۹/۷ ساعت۸صبح در محل شهرداری میبدمی باشد.

۷- هزینه نشرآگهی های مناقصه به عهده برنده می باشد.

۸- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.

۹-در صورتی که برندگان اول ودوم و سوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.۱۰- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

(اسناد مناقصه در این لینک)