فیلم «چ» در اردکان هم اکران خواهد شد

فیلم سینمایی “چ” آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا، کارگردان متعهد و شناخته شده کشورمان در شهرستان اردکان اکران خواهد شد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه اطلاع رسانی اردکان گویا،  این فیلم که این روزها توجهات زیادی را در سراسر کشور به خود جلب نموده است در روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم […]

فیلم سینمایی “چ” آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا، کارگردان متعهد و شناخته شده کشورمان در شهرستان اردکان اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه اطلاع رسانی اردکان گویا،  این فیلم که این روزها توجهات زیادی را در سراسر کشور به خود جلب نموده است در روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین سال ۱۳۹۳ در ۴ نوبت در شهرستان اردکان اکران خواهد شد.

شایان ذکر است این برای اولین بار طی سالیان اخیر است که فیلم سینمایی که در تهران روی پرده های سینماست در شهرستان اردکان نیز به صورت همزمان اکران می شود و با توجه به تعطیلات پایان هفته، پیش بینی می شود استقبال خوبی از آن به عمل آید.

در خلاصه داستان این فیلم که برشی از زندگانی شهید مصطفی چمران را روایت می کند، آمده است :‌همزمان با بحران شهر پاوه در مرداد ماه ۱۳۵۸ ،‌ دکتر مصطفی چمران به عنوان معاون دولت موقت در امور انقلاب به همراه سرتیپ فلاحی فرمانده وقت نیروی زمینی ارتش وارد شهر پاوه می شوند تا به اوضاع و امور سرکشی نمایند. در این میان گروه اصغر وصالی به عنوان فرمانده نیروهای مردمی که به دستمال سرخ ها معروف بودند، ‌تنها مدافعین شهر پاوه محسوب می شوند.

بازیگرانی چون فریبرز عرب نیا، مریلا زارعی، سعید راد، بابک حمیدیان و… به ایفای نقش در این اثر ماندگار سینمای ایران پرداخته اند.

گفته می شود قیمت بلیط در نظر گرفته برای این فیلم ۳۰۰۰ تومان تعیین شده است.

زمان و مکان اکران این فیلم متعاقبا اعلام خواهد شد.