هشدار در مورد کپی پاسپورت‌ جهت ورود تلفن‌ قاچاق

معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: با توجه به ایام محرم و افزایش تعداد زائران عتبات عالیات موضوعی که اخیراً منجر به تضییع حقوق عامه و نارضایتی عمومی شده موضوع سوءاستفاده از کپی پاسپورت‌های زائرین جهت ورود تلفن‌های قاچاق به کشور است.

به گزارش میبدما به نقل از فارس از یزد، محمد نعیمی نژاد با اشاره به سوءاستفاده از کپی پاسپورت‌های زائران جهت ورود تلفن‌های قاچاق به کشور گفت: با توجه به ایام محرم و افزایش تعداد زائران عتبات عالیات موضوعی که اخیراً منجر به تضییع حقوق عامه و نارضایتی عمومی شده موضوع سوءاستفاده از کپی پاسپورت‌های زائرین جهت ورود تلفن‌های قاچاق به کشور است.

وی افزود: مجرمین با مطالبه کپی پاسپورت زائرین با وعده اهدای سیم‌کارت هدیه یا تحویل غذای حضرتی و … به اخذ سیم‌کارت به نام زائران اقدام نموده و سپس تلفن‌های همراه قاچاق را باسیم کارت‌های مذکور رجیستری نموده و وارد کشور می‌کنند.

سرپرست مجتمع قضایی شهید قدوسی با تأکید بر احقاق حقوق عامه عنوان کرد: با توجه به اینکه حقوق افراد در اخذ تلفن همراه شخصی در آینده ضایع می‌شود و حتی برخی از آنان متهم به قاچاق خواهند شد و از سوی دیگر قاچاق گسترده تلفن همراه موجب تضییع حقوق عامه می‌شود از زائران خواسته می‌شود تحت هیچ شرایطی پاسپورت یا کپی آن را به دیگران تحویل ندهند و حتماً از دفتر قانونی تحت نظارت سازمان حج و زیارت اقدام به سفر کنند.