مربیان مهدهای‌کودک میبد آموزش می بینند

سید محسن فلاح رئیس اداره بهزیستی میبد: آموزش مدیران و مربیان مهدهای کودک زمینه آگاهی، علاقمندی و نقش آفرینی مناسب آنها را میسر میسازد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی بهزیستی؛ سید محسن فلاح رئیس اداره بهزیستی میبد در آستانه برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک، گفت: از آنجایی که در تحقق برنامه های آموزشی مهدهای کودک، مدیران و مربیان نقش اصلی را ایفامی کنند و کیفیت مراقبت و آموزش کودکان بستگی به وجود مدیران و مربیان کارآمد، تاثیرگذار و شایسته داشته، مهارت کافی آنها می تواند ضامن ارتقاء کیفیت خدمات و تحقق اهداف و رشد همه جانبه کودکان در مهدهای کودک باشد.
وی افزود: آموزش مدیران و مربیان می تواند زمینه آگاهی، علاقمندی و نقش آفرینی مناسب آنها را میسر سازد.

سید محسن فلاح گفت: در این راستا به منظور به روزنمودن دانش و اطلاعات مدیران و مربیان، اداره بهزیستی میبد اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران ومربیان مهدهای کودک نموده است.

وی بیان داشت: این دوره آموزشی به مدت دو هفته و جهت آموزش به تعداد ۳۲ نفر از مدیران و مربیان مهدهای کودک شهرستان میبد و اردکان در دانشگاه مرکز تحقیقات ژنتیک میبد در حال برگزاری میباشد و بعدازاتمام دوره ها گواهی جهت شرکت کنندگان در این دوره صادر خواهد شد.