انتشار یک عکس عجیب از علی جنتی، محمد خاتمی و زهرا اشراقی

طی ساعات گذشته زهرا اشراقی -همسر محمد رضا خاتمی- که به افکار و سخنان جنجالی در فضای فرهنگی کشور شهره است- در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری جنجالی را منتشر کرده است.

طی ساعات گذشته زهرا اشراقی -همسر محمد رضا خاتمی- که به افکار و سخنان جنجالی در فضای فرهنگی کشور شهره است- در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری جنجالی را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، در این تصویر محمد خاتمی در حالیکه بدون کمترین فاصله ای در کنار زن برادر خود نشسته در حال دیدار نوروزی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

58137_365

برای مشاهده عکس در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون دیدار روز گذشته علی جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم با سید محمد خاتمی آن را محکوم کرد و اظهار داشت: دیدار روز گذشته وزیر ارشاد با یکی از سران فتنه به صورت رسمی انجام شده است، از این رو این دیدار مناسبی نبوده و قطعا وزیر ارشاد به عنوان یک جایگاه رسمی و دولتی نباید چنین دیداری را برگزار می‌کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه به واکنش خانه ملت اشاره کرد و افزود:حتما و قطعا تذکری به رئیس جمهور درباره برگزاری جلسه و شرکت در نشستی که موجب تقویت جریان فتنه می‌شود خواهیم داد.

مطلب مرتبط: زهرا اشراقی: سخنگوی وزارت خارجه باید پوشش را عوض کند/ به مهستی و هایده علاقمندم/ بی بی سی فارسی را زیاد می بینم/ در زمان خاتمی تلاش کردم تابوشکنی کنم