اطلاعات فرمانده نیروی انتظامی میبد درباره قتل‌های اخیر در میبد

اقوام مادری این فرد، سه روز با وی تماس می گیرند و وقتی پاسخی دریافت نمی کنند به درب منزل او مراجعه می کنند و وقتی وارد آن منزل می شوند جنازه وی را که اثر ضربات متعدد چاقو روی آن بوده است، پیدا می کنند.

شب گذشته جسد مرد جوانی در خانه اش در محله محمود آباد میبد کشف شد.

سرهنگ ولی الله محمدی -فرمانده نیروی انتظامی میبد- در گفتگو با خبرنگار “میبدما” با اعلام این خبر افزود: فرد مقتول اصالتا آبادانی و سابقه دار بوده است و به صورت مجردی در خانه ای در میبد زندگی می کرده است.

وی گفت: اقوام مادری این فرد، سه روز با وی تماس می گیرند و وقتی پاسخی دریافت نمی کنند به درب منزل او مراجعه می کنند و وقتی وارد آن منزل می شوند جنازه وی را که اثر ضربات متعدد چاقو روی آن بوده است، پیدا می کنند.

وی افزود: تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.

DSCN3608

فرمانده نیروی انتظامی میبد همچنین خبر قتل فردی که چند روز قبل در محله مهرجرد جان خود را از دست داده بود را تکذیب کرد و افزود: پزشکی قانونی، رسما خودکشی آن فرد را تایید کرده و قتل وی را شایعه ای بی اساس دانست.

سرهنگ محمدی درباره قتلی که چند هفته قبل در محله فیروزآباد میبد اتفاق افتاد نیز گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و سرنخ های خوبی از قاتل به دست آمده و انشاءالله به زودی خبر دستگیری قاتل را به اطلاع مردم خواهیم رساند.