افزایش فعالیـت گشت های نامحسوس در جاده های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: با هدف ارائه خدمات مناسب، امنیت بهتر و ارتقاء کیفی خدمات رسانی به مسافران تابستانی، فعالیت گشت های نامحسوس در جاده ها افزایش می یابد.

به گزارش میبدما به نقل از مهر، علی علیخانی در جلسه هم اندیشی با فرماندهی پلیس راه استان با اشاره به سفرهای تابستانی و افزایش ایمنی محورها و برقراری گشت های محسوس و نامحسوس و ارتقاء خدمات به مسافران اظهار داشت: همه تلاش ما بر کاهش حوادث جاده ای و امنیت و آرامش بیشتر مسافران است.

وی افزود: قرار است با افزایش تیم های کنترل پلیس راه و گشت های اداره کل راهداری نسبت به برقراری گشت های نامحسوس با همکاری این دو مجموعه اقدام شود.

علیخانی بیان کرد: امیدواریم با برقراری این گشت های نامحسوس، خدمات مناسبی در راستای سفرهای تابستانی، امنیت بهتر و ارتقاء کیفی خدمات رسانی افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با تأکید بر لزوم شناسایی بهتر نقاط پرحادثه و مقاطع حادثه خیز خاطرنشان کرد: در سال جاری تحولات و تغییراتی در حوزه حمل و نقل استان اتفاق خواهد افتاد که مردم این تغییرات را احساس خواهند کرد.

وی ادامه داد: همه تلاش مجموعه راهداری و پلیس استان یزد، ایجاد فضای امن و ایمن در جاده ها و رقم زدن سفرهای بی خطر برای مردم است.

علیخانی تاکید کرد: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس استان یزد و سایر دستگاه های خدمات رسان با همدلی و هماهنگی، تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم و مسافران انجام خواهند داد.