عزم بانوان طلبه استان‌یزد در اجرای بیانیه گام دوم

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد از پایان مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب با حضور ۱۷ مدرسه علمیه سطح دو(کارشناسی) خواهران استان یزد خبر داد.

به گزارش میبدما؛ رؤیا دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» در یزد، با اشاره به گذشت بیش از چهار ماه از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اذعان کرد: بانوان طلبه در سراسر استان و معاونت های پژوهش عزم خود را در اجرایی کردن این بیانیه با ارائه طرح ها و پیشنهادهایی به کار بسته اند.

وی برگزاری مسابقه اینترنتی گام دوم انقلاب را در سطح مدارس علمیه مقطع کارشناسی یکی از این طرح ها خواند و افزود: یکی از اهداف برگزاری مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد زمینه و بستر عملیاتی شدن رهنمودهای رهبر انقلاب برای تعالی حوزه‌های علمیه خواهران در گام نخست و رشد و بهره مندی و اعتلای علمی و پژوهشی جامعه اسلامی در گام دوم است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد ادامه داد: این مسابقه که در ماه مبارک رمضان برگزار شد، طلاب مدارس علمیه با مراجعه به متن بیانیه رهبر معظم انقلاب سؤالات را دریافت نموده و پاسخ ها را به معاونان پژوهش در شبکه اجتماعی سروش ارسال نمودند.

دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: نتایج مسابقه با حضور مدیریت حوزه علمیه خواهران حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر بررسی شد و از ۲۸۱ طلبه شرکت کننده در این مسابقه از ۱۷ مدرسه علمیه، ۷۳ نفر امتیاز کامل را کسب نمودند و به ۱۳ نفر کمک هزینه سفر مشهد مقدس اعطا شد.

وی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوعات مختلف بیانیه گام دوم انقلاب در آینده ای نزدیک را در مدارس علمیه خواهران از دیگر طرح های قابل اجرا با هدف تبیین این بیانیه اعلام کرد.