روز قدس را باشکوه و حماسی برگزار کنیم

فرماندارمیبد در پیامی مردم این شهرستان را به حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد با انتشار پیامی از مردم آزاده، شریف و همیشه درصحنه و روزه‌دار میبد دعوت کرد تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از قدس شریف به منصه ظهور بگذارند.

“حسین فلاح” در این پیام آورده است:

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل (ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت‌المقدس پاره تن اسلام است.

روزی که نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

این‌جانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در شب‌های پربرکت قدر و ماه مبارک رمضان از همه مردم شریف و شهیدپرور و همیشه درصحنه شهرستان میبد و همچنین مسئولین شهرستان دعوت می‌کنم با حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و انزجار خود را از استکبار و نیز تجدید بیعت با آرمان‌های پاک امام راحل و نائب برحقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بار دیگر با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از قدس شریف همگام با مردم سراسر کشور به منصه ظهور بگذارند.

گفتنی است؛ مراسم روز جهانی قدس هم‌زمان با سراسر ایران اسلامی در شهرستان میبد رأس ساعت ۱۰: ۳۰ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مورخ ۱۰ خرداد از مسیرهای مختلف شهر به سمت میدان جانباز به شرح ذیل آغاز می‌شود:

مسیر شماره یک: از شهیدیه (بیت آیت‌الله اعرافی (ره) به سمت میدان شهید صدوقی، میدان دوازده امام (ع)، میدان امام حسین (ع)، میدان جانباز و سپس به‌طرف مصلای آیت‌الله اعرافی است.

مسیر شماره دو: از حوزه ۲ جند الله واقع در محله یخدان به سمت سه‌راه هفت‌تیر، میدان امام حسین (ع)، میدان جانباز و سپس به‌طرف مصلای آیت‌الله اعرافی ادامه می‌یابد.

مسیر شماره سه: از میدان هلال‌احمر به‌طرف میدان شهرداری، میدان جانباز و سپس به‌طرف مصلای آیت‌الله اعرافی خواهد بود.

مردم شریف و شهیدپرور و همیشه درصحنه شهرستان میبد پس از تجمع در میدان جانباز به‌طرف میعادگاه نماز جمعه واقع در مصلی بزرگ حضرت آیت‌الله اعرافی (ره) ادامه مسیر خواهند داد.