استقبال مردم از طرح آرامش بهاری در امامزادگان میبد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد گفت: طرح آرامش بهاری که هم اکنون در پنج امامزاده این شهرستان در حال برگزاری است، مورد استقبال مردم قرار گرفت و رونق خوبی هم به بقاع متبرکه داده است.

به گزارش میبدما؛ خلیل دلاوری‌فیروزآبادی با اعلام این خبر به نارین، در خصوص طرح آرامش بهاری در میبد بیان داشت: امسال این طرح در امامزاده های سید صدرالدین قنبر، خدیجه خاتون مهرجرد، میرشمس الحق ، پیر چراغ و پیر بفرئیه با حضور پنج مبلغ در حال اجراست که به نوعی خدمات سفر نیز پوشش داده می شود.

وی افزود: در غرفه ها که صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهر از ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ شب دایر است به کار با کودک، ارائه مشاوره خانواده، ازدواج، مباحث دینی و پاسخ به شبهات دینی پرداحته می شود.

دلاوری ادامه داد: جوایزی تهیه شده است که توسط مبلغان به بچه ها اهدا می‌شود.

وی همچنین به حضور با شکوه و گسترده مردم در لحظه تحویل سال نو در امامزادگان اشاره کرد که همراه با برنامه های متنوعی از جمله دعا، سفره هفت سین و… بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد از کسانی که در اجرای برنامه های تحویل سال همکاری کردند و از دست اندرکاران و خادمان مساجد بین راهی و امامزادگان که در ایام تعطیل مشغول خدمت رسانی هستند قدردانی کرد.

این مسئول تعداد استقبال کننده پارسال شهرستان از طرح آرامش بهاری را حضور ۱۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این آمار مردم شهرستان و مسافران نوروزی است، بازدیدی که شد استقبال مردم خوب بود و کودکان و نونهالان در مسابقات قرآنی، طراحی و نقاشی ، حفظ قرآن، سئوال های شرعی و احکام شرکت کردند.