یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد برگزار می‌شود

مدیرکل ارشاد استان یزد از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از تسنیم از یزد، مجید جوادیان‌زاده در نشست خبری با خبرنگاران یزد با اشاره به برپایی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب، مطبوعات محلی و رسانه‌های دیجیتال یزد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ بهمن تا سوم اسفند است عنوان کرد: هر ساله مردم یزد استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه به عمل می‌آورند.

مدیرکل ارشاد استان یزد تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب یزد امسال در ۳۲۵ غرفه برپا می‌شود و ۷۵۰ ناشر اقدام به عرضه محصولات خود در این نمایشگاه می‌کنند.

جوادیان‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت‌های این نمایشگاه با سال‌های قبل، عدم حضور ناشران خارجی و همچنین ناشران کتاب‌های کمک درسی در غرفه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه این چنین نمایشگاه‌هایی نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت کتاب‌خوانی در استان دارد خاطرنشان کرد: هر ساله این نمایشگاه با حضور پرشور مردم استان در اسفند‌ماه برگزار می شده است.‌

مدیرکل ارشاد استان یزد تصریح کرد: علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و همچنین ۱۶ تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد مراجعه کنند.

جوادیان‌زاده از برگزاری برنامه‌های جنبی در حاشیه برگزاری نمایشگاه خبر داد و گفت: سعی شده که برنامه‌های جنبی این نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل از کیفیت و کمیت بیشتر و بهتری بهره‌مند باشند.