سازمان تبلیغات اسلامی و تمامی ارگان‌های مربوطه در اسرع وقت نسبت به موضوع مطرح شده واکنش نشان داده و پاسخگو باشند

در پی دعوت و حضور یکی از روحانیون پرحاشیه کشور به میبد، بسیج طلاب امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) شهرستان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش میبدما؛ در این بیانیه ضمن محکومیت این اتفاق، از سازمان های ذیربط درخواست واکنش و پاسخگویی نیز شده است که “میبدما” نسبت به بازتاب این پاسخ ها نیز اعلام آمادگی می کند.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ در حقیقت‏ خدا حال قومى را تغییر نمى‏‌دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند» (رعد آیه ۱۱)

دین اسلام در تمام دوران‌ِ موجودیت خود – که همانا آرمان همه صلحا و علما و بزرگان و همچنین مردم مسلمان بوده – مورد دشمنی بسیاری قرار گرفته است.
این دشمنی چه بسا در تقویت این دین بزرگ و الهی که به استناد قران تنها دین مورد تایید خداوند بزرگ میباشد، موثر نیز افتاده و شبهات وارده و حمله هایی که به آن شده، موجب پاسخگویی و روشن شدن ابعاد دیگری از دین مبین اسلام در اذهان شده است.
اما آنچه برای اسلام خطرش بیشتر و ضربه آن سهمگین تر است، ضربه از درون مجموعه اسلام و به اسم روحانیت و به اسم تبلیغ دین می باشد که در دوران های مختلف، این موضوع یکی از نقاط کلیدی در تخریب چهره دلربای اسلام عزیز بوده است.
متاسفانه در همین چند روز گذشته در شهرستان شاهد دعوت از یک روحانی‌نمای بسیار پر حاشیه که به تازگی پرونده خلع لباس وی نیز رسانه ای و منتشر شد، و حضور این فرد در میبد بودیم که مدتهاست حواشی سخنان عجیب و غریبش مورد سوء استفاده ها قرار گرفته و برخی را دچار شبهات فراوانی کرده است.
این دعوت و حضور هر چند قبلا نیز انجام شده بود که شاید بتوان آن را ناشی از نشناختن فرد مذکور تعبیر کرد، اما بعد از هویدا شدن ماهیت این فرد، نمی توان نام سهو را بر آن نهاد.
حضور فرد مذکور در میبد و اصرار بر این دعوت پس از مشخص شدن دیدگاه های وی نه تنها اصرار بر به انحراف بردن موازین اصیل دین مبین اسلام به وسیله یک روحانی‌نما می باشد بلکه دهان کجی به علما و بزرگان شهرستان میبد و بی احترامی به جایگاه عظیم مرحومان ایت الله موسس و ایت الله اعرافی نیز می باشد.
حوزه علمیه حجت‌بن الحسن (علیه‌السلام) شهرستان میبد بنا بر تعهد و تکلیفی که در دفاع از دین مبین اسلام بر دوش خود احساس می کند، ضمن محکوم کردن و برائت جویی از این اتفاق، از سازمان تبلیغات اسلامی و تمامی ارگان‌های مربوطه درخواست دارد تا در اسرع وقت نسبت به موضوع مطرح شده واکنش نشان داده و پاسخگو باشند؛ ان‌شاءالله…

و السلام علی من اتّبع الهدی
پایگاه بسیج طلاب امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) شهرستان میبد