برگزاری اختتامیه جشنواره شعر و داستان دفاع مقدس در یزد

دبیر هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان یزد از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شعر و داستان دفاع مقدس و همچنین اولین جشنواره جایزه ادبی یوسف استان یزد خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از یزدرسا؛ دبیر هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدبانو اظهار کرد: اختتامیه اولین جشنواره جایزه ادبی یوسف استان یزد و همچنین هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز یکشنبه ۱۴ بهمن‌ماه با حضور مهمان ویژه سرلشکر فیروزآبادی و همچنین دکتر امیر گرامی، مسئول واحد ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اولین جشنواره جایزه ادبی یوسف استان یزد پذیرای بیش از ۷۰ اثر از نویسندگان سراسر استان بود که بعد از داوری توسط هیئت‌داوران، تعداد ۸ اثر برگزیده انتخاب شدند و از این آثار در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل خواهد آمد.

این بانوی شاعر یزدی گفت: دستاورد اولین جایزه ادبی یوسف تحت عنوان کتاب «نقطه اوج» در مراسم اختتامیه رونمایی خواهد شد.

مهرابی در رابطه با هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس با عنوان «رازهای گل اناری» اذعان کرد: این جشنواره پذیرای بیش از ۲۰۰ نفر از شاعران سراسر استان بود که توسط داوران تعداد ۱۶ اثر انتخاب شد و در روز اختتامیه از آثار تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: دستاورد این جشنواره نیز به‌عنوان کتاب «رازهای گل اناری» در روز اختتامیه رونمایی خواهد شد.

دبیر اولین جشنواره جایزه ادبی یوسف استان یزد ادامه داد: از بین آثار شاعران برگزیده سه اثر و چهار قطعه داستان برگزیده جهت داوری نهایی و کشوری به تهران ارسال شد.

مهرابی تجدید میثاق هنرمندان، نویسندگان و شاعران برگزیده با شهدا را از برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و افزود: این برنامه پنجشنبه این هفته بر سر مزار شهدای گمنام امیر چخماق برگزار خواهد شد.