نباید شکوه انقلاب را فراموش کنیم/ ملت ایران ظرفیتی دارد که می تواند جلوی فرصت طلبان جهانی بایستد

امام جمعه میبد گفت: انتظاری که از دستگاههای مسئول در سطوح مختلف می رود این است که با اسناد بین المللی هوشیارانه مواجه شوند.

به گزارش میبدما به نقل از میبدخبر، آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد با اشاره به نزدیک‌شدن به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دهه‌ی فجر بیان داشت: به دست آوردهای عظیم انقلاب در سطح کلان باید توجه داشت علی رغم اینکه باید با دیدی علمی و نگاهی کارشناسی از دست آوردها سخن گفت و دست آوردها و ضعفها را با هم دید اما باید متوجه هجمه سنگینی که قصد دارد دست آوردها انقلاب را نادیده بگیرد بود.

وی افزود: دشمنان همواره می‌خواهند که دست‌آوردهای این انقلاب بزرگ، نادیده گرفته شود، اما این انقلاب اسلامی که کشور ایران را به کشوری موثر در عرصه بین‌الملل تبدیل کرد و در همه عرصه‌های عالم نقش‌آفرین است، به مسیر خود ادامه می‌دهد.

خطیب جمعه میبد خاطرنشان ساخت: انقلاب بزرگ اسلامی در سطح فرا ملی ، منطقه ای و جهانی دست آوردهای بسیاری برای کشورداشته و ملت و جامعه را از قدرتی که ابزار دست دشمنان اسلام و آزادی و استقلال داشت به کشوری تبدیل کرد که در سطح جهانی نقش آفرین و دارای جایگاهی مهم در میان ملل جهان و مستضعفان جهان است.

آیت الله اعرافی با شاره به وضعیت خوب شاخص ها در محورها و حوزه های مختلف به برکت انقلاب ابراز داشت: نباید شکوه انقلاب را فراموش کنیم و کاستی ها موجب غفلت از دستاوردهای عظیم انقلاب نشود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مسئولین با اسناد بین المللی هوشیارانه مواجه شوند، اظهار داشت: اسناد بین المللی با توجه به برخی محاسن و امتیازاتی که دارند اما بخش زیادی از سیاست های استعماری از طریق و مجاری اسناد بین المللی دنبال می شود و ما تجربه برجام در پیش روی خود داریم.

آیت الله اعرافی تصریح داشت: در اسناد بین المللی که امروز مطرح است انتظار می رود دستگا های مسئول با دقت و هوشیاری و شجاعت اقدام کنند و از یاوه گویی و شاخ و شانه های آنها نترسند زیرا قطعا ملت ایران ظرفیتی دارد که می تواند جلوی فرصت طلبان جهانی بایستد.

وی در پایان تاکید داشت: مسئولان با کارشناسی دقیق و با هوشمندی بالا و با شجاعت تمام در برابر این اسناد و فشارهای بیرونی ایستاده و قطعا این مقاومت منشا خیر و برکت و پیروزی های بیشتر خواهد شد.